Schimbarea deceniului la Facebook. Nimic nu va mai fi la fel. Vor fi controverse uriașe

Schimbarea deceniului la Facebook. Nimic nu va mai fi la fel. Vor fi controverse uriașe

Facebook, una dintre cele mai populare aplicații de social media, vine cu noi schimbări pentru utilizatorii săi.

Reprezentanții Facebook anunță că modul în care se va conversa pe Messenger se va schimba radical prin apariția opțiunii „Vanish Mood”, o unealtă care va face ca anumite mesaje să dispară. Această opțiune este deja disponibilă pe Whatsapp.

Mesajele vor dispărea instant

Concert, mesajele care vor fi trimise în „modul dispariție” vor fi șterse automat de îndată ce utilizatorul părăsește conversația. În plus, la fel ca pe Snapchat, utilizatorii vor fi informați de îndată ce persoana cu care vorbește va face o captură de ecran a conversației.

Facebook Messenger are deja o astfel de opțiune, în care mesajele dispar din conversație după câteva minute. Opțiunea de „Mesaje Secrete” este puțin mai complexă decât noua funcție deoarece utilizatorul care vrea ca mesajele sale să dispară din conversație trebuie să intre în setări șă să activeze un temporizator pentru fiecare mesaj în parte.

Modul Vanish este disponibil deja pentru utilizatorii Facebook Messenger din SUA, dar în curând va putea fi utilizat și de utilizatorii din alte state. De asemenea, opțiunea va fi preluată și de aplicația Instagram.

WhatsApp a introdus cele 7 zile de grație!

Noua funcție permite autoștergerea mesajelor trimise pe WhatsApp, o dată cu clipurile video și fotografiile atașate, dacă utilizatorul dorește acest lucru.

Această opțiune centrată pe protejarea vieții private a utilizatorilor este prezentă de multă vreme pe serviciile de mesagerie concurente, precum Signal și Telegram, care însă nu se bucură de un număr atât de mare de utilizatori precum WhatsApp.

Un oficial al Facebook a declarat, joi. că noua funcție va determina conversații „mai aerisite și mai personale” pe WhatsApp.

„Scopul nostru este să facem ca experiența de pe WhatsApp să fie conform dorințelelor utilizatorilor, să fie cât mai aproape de ei, ceea ce înseamnă că discuțiile nu ar trebui să rămână acolo pentru totdeauna”, au precizat reprezentanții companiei, potrivit Foxbusiness.com.

Ne puteți urmări și pe Google News