Pas important în proiectul Autostrada de Centură a Bucureștiului. Au fost respinse contestațiile

Pas important în proiectul Autostrada de Centură a Bucureștiului. Au fost respinse contestațiile Sursa foto: EVZ

Cătălin Drulă a făcut un anunț, astăzi, ce vizează șoseaua de Centură a Bucureștiului. A fost respinsă contestația depusă, iar proiectul poate intra într-o nouă etapă.

Cătălin Drulă, ministrul Transporturilor, a declarat, miercuri, că a fost respinsă definitiv contestaţia pentru lotul 2 din Autostrada de Centură a Bucureştiului. În aceste condiții,31 va putea fi semnat contractul cu câştigătorul licitaţiei. „S-a respins ultima contestaţie definitiv la Curtea de Apel pentru lotul 2 din Autostrada de Centură a Bucureştiului Autostrada 0, în partea de nord.

Lotul 2 este între DN 1, zona Corbeanca şi DN 2, zona Colentina. Acest sector de autostradă a fost câştigat de o firmă românescă care lucrează foarte bine şi pe alte proiecte din ţară, spre exemplu drumul expres Craiova – Piteşti.

Cătălin Drulă, despre contestația depusă și respinsă la Curtea de Apel

Fusese respinsă deja contestaţia la prima etapă la Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, s-a respins şi la Curtea de Apel ceea ce înseamnă că se poate semna acest contract”, a spus ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă. Este al doilea lot de pe zona de nord a autostrăzii care va avea contract semnat.

Ne puteți urmări și pe Google News

„Este al doilea lot de pe zona de nord a autostrăzii de centură a Bucureştiului – A0, care va avea contract semnat. Lotul patru este semnat cu aceeaşi firmă între autostrada A2 şi DN 3, în zona Lacului Cernica”, a mai afirmat Cătălin Drulă.

Planurile anunțate pentru drumul expres București-Târgoviște

La finalul lunii martie, ministrul Transporturilor anunța că a fost lansată licitația pentru documentația tehnică necesară noului drum expres București-Târgoviște.

„Promisiune respectată! Drum modern anunțat de ministrul Transporturilor. ”(…) AM PROMIS O SOLUȚIE MODERNĂ, NE ȚINEM DE CUVÂNT. Este vorba de un drum nou, care nu va trece prin localități, cu două benzi pe sens și separare pe mijloc, cu noduri denivelate, apropiat de profilul unei autostrăzi.

Legătura cu Bucureștiul va fi făcută, cel mai probabil, cu un nod din viitoarea autostradă de centură A0 Nord (în prezent, aproape de finalizarea licitației).

Proiectul este lansat pe noul caiet de sarcini pentru documentații tehnice elaborat de CNAIR. Un caiet de sarcini cu condiții contractuale mult mai clare și echilibrate, pentru a nu mai avea problemele de pe contractele din trecut.

Din contract va rezulta un proiect tehnic preliminar – un «preliminary design» al viitorului drum, cu un nivel suficient de detaliu, cu investigații geotehnice și modelare a terenului”, spunea Cătălin Drulă.