Evenimentul Zilei > Social > Cum puteți prepara cele mai bune ouă prăjite. Ingredientul recomandat de bucătari
Cum puteți prepara cele mai bune ouă prăjite. Ingredientul recomandat de bucătari

Cum puteți prepara cele mai bune ouă prăjite. Ingredientul recomandat de bucătari

Ouăle prăjite sau ochiurile cum sunt numite în termeni populari sunt o bună alegere când vine vorba despre un mic dejun hrănitor. Exsită însă un truc pentru ca acestea să nu se ardă pe margine și să fie și bine făcute la interior.

Ouăle sunt pline de proteine și pot fi alegerea perfectă pentru un mic dejun hrănitor. „Ochiurile“ sunt ușor de preparat, dar există câteva trucuri pentru un aspect și un gust perfect.

Dacă vi s-a întâmplat să ardeți ouăle pe margine, iar la mijloc gălbenușul să nu fie tocmai găsit, trebuie să știți că puteți scăpa de această problemă. Tot ce trebuie să faceți este să adăugați peste ulei puțină făină și să o prăjiți două-trei minute. Aceasta va forma o peliculă care nu va permite ouălelor să se ardă. Dacă doriți o savoare deosebită, puteți înlocui uleiul cu unt cu verdețuri, potrivit romaniatv.net.

Trucuri de ținut minte

Omleta se numără și ea printre preferințele românilor și este un mic dejun hrănitor. Joseph Hadad, juratul de la Masterchef explică care sunt secretele unui preparat perfect.

În primul rând ouăle trebuie bătute bine, însă nu foarte puternic, deoarece riscați să obțineți o omletă densă și cauciucată la final. De asemenea, este important să folosiţi și o tigaie adecvată pentru cantitatea de omletă pe care o pregătiți. Nu trebuie să puneți foarte mult ulei și nici nu trebuie să îl încingeți prea tare.

Pentru a fi gustoasă, omleta trebuie să fie destul de groasă. Astfel, încercați să folosiți o tigaie cu un diametru mai mic în cazul în care alegeți să pregătiți o omletă din două sau trei ouă.

Omletă cu spanac

Omleta poate să fie simplă, dar și combinată brânză, bacon sau legume. Dacă vreți să nu aibă prea multe calorii alegeți să folosiți legume verzi. Joseph Hadad a explicat cum se face omleta cu spanac, care este un mic dejun sănătos.

„Spanacul se sotează. Eu prefer baby spanac, doar puteți folosi și spanac normal. Ceapa tocată jouline se sotează și ea. Se bat ouăle cu sare, piper, smântână și se face o omletă simplă. Se amestecă spanacul cu ceapa. Când omleta este gata, se pune deasupra amestecul de spanac. Puteți adăuga și un tip de brânză, fie parmezan ras, fie brânză de capră. Se îndoaie omleta, ca și când ar fi un sandviș, care apoi se taie și se împarte”, a scris bucătarul pe blogul chefjosephhadad.ro.