Când New York Post a dovedit, pe 14 octombrie, că Hunter Biden i-a prezentat tatălui său, vicepreședintele SUA, pe un oficial al companiei ucrainene Burisma, anchetată pentru corupție, în ciuda dezmințirii lui Joe Biden, Facebook a anunțat că va elimina articolul, iar Twitter și-a împiedicat utilizatorii să-l distribuie.

Cei care au încercat, au fost suspendați. Chiar contul NY Post a fost închis pentru mai bine de două săptămâni.

Când ziarul american a continuat relatând că Hunter Biden a demarat în 2017 o firmă mixtă cu CEFC China Energy Co., și că a rezervat 10% pentru „Barosanul” (The Big Guy), media a ignorat în mod deliberat relatarea.

Puțin a contat că Tony Bobulinski, CEO-ul companiei, a confirmat afacerea.

În ultima dezbatere prezidențială, Joe Biden a numit povestea „o făcătură rusească” și a citat o scrisoare deschisă semnată de 50 de oficiali din serviciile de informații, dintre care unii se făcuseră vinovați de răspândirea falsului despre complicitatea Trump-Rusia.

Biden a mințit, iar Big Tech și media au aplaudat.

Acum, după alegeri, aflăm că în centrul întregii afaceri se află chiar laptopul boicotat.

CNN, care a minimalizat în octombrie istoria, a relatat miercuri că ancheta privind taxele se referă inclusiv la un cadou făcut lui Hunter Biden de Ye Jianming, fondatorul CEFC.

Fox News a relatat că laptopul, confiscat de FBI anul trecut, este elementul central a investigației împotriva lui Hunter Biden.

În loc să investigheze de la început acest caz, sau măcar să permită circulația relatărilor altora, presa și companiile tehnologice au boicotat-o.

Iată câteva exemple prezentate de Breitbart:

Facebook

Facebook a anunțat că va alimina relatările pe această temă, așteptând „examinarea partenerilor terți pentru verificarea faptelor”. Rețeaua a calificat poveste drept „dezinformare”.

Această decizie a dat tonul restului companiilor din Silicon Valley și al presei „mainstream”.

CONTINUAREA ARTICOLULUI IN PAGINA URMATOARE