Netflix face cea mai mare schimbare din ultimii 10 ani. Cum vor fi afectați abonații

Netflix face cea mai mare schimbare din ultimii 10 ani. Cum vor fi afectați abonații Netflix. Sursa: Arhiva EVZ

Netflix a început să piardă abonați în acest an, astfel că se gândește să introducă reclame în timpul filmelor și serialelor pentru a atrage noi fonduri. Clienții care vor accepta să le vadă vor plăti abonamente mai mici.

Netflix, una dintre cele mai de succes platforme de streaming, anunță că ar putea difuza și reclame în viitor. Măsura este menită să întregească veniturile companiei care a pierdut abonați pentru prima oară în ultimii zece ani.

Reed Hastings, CEO-ul Netflix, a declarat că reclamele sunt o variantă pe care o ia în calcul şi o opţiune pentru cei care le tolerează, pentru a plăti un abonament lunar mai mic. Mai exact, abonații care acceptă să vizioneze și reclame în timpul filmelor și serialelor vor plăti mai puțin pentru servicii.

„Netflix are nevoie de un an sau doi pentru a analiza şi a alege opţiunea cea mai bună în ceea ce priveşte planul cu reclame. Va fi un pas important pentru noi“, a declarat Reed Hastings,

Ne puteți urmări și pe Google News

A pierdut clienți

Anul acesta Netflix a pierdut 200.000 de abonați și se estimează că în următoarele șase luni ar mai putea pirde alți 2 milioane declienți. Principala cauză a retragerii abonaților este interdicția impusă de companie la împărțitrea parolei. În plus tarifele au tot crescut în ultima perioadă, iar pe piață au apărut variante mai ieftine.

Compania Netflix a anunțat recent că va aplica o nouă metodă pentru a determina fiecare utilizator să îşi facă cont și să nu îl mai folosească pe al părinților sau prietenilor. În urma unei analize Netflix a observat că multe dintre abonamentele de 4 device-uri, erau împărțite între persoane care nu locuiau la aceeași adresă.

Costuri suplimentare

Abonații vor putea să adauge doar doi utilizatori suplimentari, în schimbul sumei de 2,99 de dolari, de persoană. Contul nu mai poate fi împărțit cu alți prieteni sau rude fără ca aceștia să plătească. Pentru o suma de bani, cei doi utilizatori vor beneficia de propriile date de autentificare, dar și recomandări Netflix personalizate preferințelor lor. Netflix urmează să aplice această metodă în Chile, Costa Rica, Peru, dar și Europa sau SUA ar putea urma în curând.

„Ca urmare, conturile sunt împărțite între gospodării – ceea ce are un impact asupra capacității noastre de a investi în filme și programe TV noi și de calitate pentru membrii noștri. Membrii din planurile noastre Standard și Premium vor putea adăuga subconturi pentru până la două persoane cu care nu locuiesc – fiecare cu propriul profil, recomandări personalizate, nume de utilizator și parolă“, au anunțat reprezentanții Netflix.