Evenimentul Zilei > Actualitate > Dieta IDEALĂ de Paști. Cum să slăbești mâncând ouă fierte
Dieta IDEALĂ de Paști. Cum să slăbești mâncând ouă fierte

Dieta IDEALĂ de Paști. Cum să slăbești mâncând ouă fierte

Dacă vrei să slăbești nu trebuie să aștepți să treacă Sărbătorile Pascale. Există o dietă potrivită pentru această perioadă: cura de slăbire cu ouă fierte. Vei putea scăpa de 10 kg în doar 14 zile.

Pe parcurul acestei diete, este recomandat să bei minimum opt pahare pe zi cu apă, astfel îți vei menține organismul foarte bine hidratat. În plus, o să scapi și de toxinele din organism.

De asemenea, este necesar să faci și mișcare. Asta însă nu înseamnă că va trebui să mergi la sală. Poți dansa sau plimba cu bicicleta sau orice activitate fizică care îți face plăcere.

Ce nu ai voie să mănânci

În această dietă sunt interzise produsele de patiserie, fast-food, dulciurile. De asemenea, alcoolul ar trebui evitat. 

Meniul pentru o săptămână

Luni

Mic-dejun: 2 ouă fierte şi un măr
Prânz: friptură de pui la grătar și salată de varză
Cină: o salată cu roșii, castraveți, ceapă, brânză, ou fiert și puțină brânză rasă.

Marţi

Mic-dejun: 2 ouă fierte şi o portocală.
Prânz: Legume pe grătar (dovlecel, ardei) şi o friptură.
Cină: o salată verde cu lămâie, 2 ouă fierte.

 

Miercuri

Mic-dejun: 2 ouă fierte şi un grapefruit. Poți mânca și un iaurt mai slab în grăsimi.
Prânz: Brânză slabă, o roşie, un castravete și un ardei roșu. Poți de asemenea să mănânci și o supă cremă de roșii.
Cină: mămăliguță cu brânză slabă și ouă fierte.

Joi

Mic-dejun: 2 ouă fierte şi o pară.
Prânz: salată orientală: cartofi dulci, ou fiert, ceapă și măsline
Cină: friptură, garnitură de spanac.

Vineri

Mic-dejun: 2 ouă fierte şi un iaurt
Prânz: 2 ouă fierte şi legume la aburi (dovlecel, ardei, conopidă)
Cină: Peşte la grătar și o salată verde cu roșii și castraveți.

Sâmbătă

Mic-dejun: 2 ouă fierte şi un grapefruit
Prânz:  o salată de fructe
Cină: o salată de legume

Duminică

Mic-dejun: 2 ouă fierte şi un pomelo
Prânz: Salată de roşii şi pui
Cină: Legume la grătar