Cele 400.000 de plângeri pe facturare de la clienții Hidroelectrica, justificate aproape în totalitate

Cele 400.000 de plângeri pe facturare de la clienții Hidroelectrica, justificate aproape în totalitate Facturi la energie. Sursa foto: Arhivă EVZ

Hidroelectrica a strâns peste 40.000 de plângeri de la clienții casnici, aproape toate justificate, majoritatea fiind pe facturare.

Hidroelectrica, cel mai mare producător de energie electrică din România și compania care atrage tot mai mulți clienți casnici pe partea de furnizare datorită ofertei deosebit de avantajoase, a primit 40.589 de reclamații din partea clienților casnici în prima jumătate a acestui an, potrivit datelor publicate de companie, scrie E-energia,ro.

Hidroelectrica a primit în total 40.762 de reclamații de la toți clienții, dintre care 40.589 de la clienții casnici, iar aproape toate reclamațiile (40.476) au fost justificate, doar 286 fiind catalogate de companie ca fiind nesoluționabile, potrivit centralizării semestriale a Hidroelectrica.

Cele mai multe reclamații au fost, așa cum era de așteptat, legate de facturarea energiei consumate, în condițiile în care se știe deja că Hidroelectrica nu trimite facturi lunare și se lucrează la rezolvarea acestui impediment, circa 25.000. Dintre acestea, mai mult de o treime, adică peste 8 500, nu au fost soluționate în termenul legal.

Ne puteți urmări și pe Google News

Următorul mare număr de plângeri se referă la procesul de licitație (aproape 4900), dar majoritatea acestor plângeri au fost rezolvate de către companie în termenul legal: doar 5% dintre acestea nu au fost rezolvate.

Hidroelectrica are 300.000 de clienți casnici de energie electrică

Hidroelectrica are 300.000 de clienți casnici de energie electrică pentru că are cel mai mic preț de pe piață, pe care „speră să îl poată menține", a declarat, pe 21 septembrie, directorul companiei, Bogdan Badea.

Sursa: Ziaruldevalcea.ro/ Bogdan Badea

Luna trecută, compania a primit până la 5.000 de cereri pe zi de la consumatorii casnici care doresc să devină clienți ai companiei. Hidroelectrica dă asigurări că nu va respinge nicio solicitare de furnizare de energie electrică din partea consumatorilor casnici, „întrucât compania are capacitatea necesară pentru a-și acoperi angajamentele și pentru a prelua contracte viitoare”.

Hidroelectrica a avut mult timp cel mai mic preț de furnizare pentru clienții casnici, de aproximativ 0,25 lei/kWh pentru energia activă, rămânând la acest nivel în ciuda creșterii explozive a prețurilor de pe piața de energie. Oferta este valabilă pentru toți clienții casnici până la sfârșitul anului, iar contractele se încheie pentru un an, timp în care prețul rămâne fix.

Societatea Hidroelectrica operează 209 centrale electrice cu o putere instalată totală de 6.482 MW. Acest lucru se adaugă la parcul eolian de la Crucea. Pentru acest an, compania și-a bugetat venituri totale de circa 7,4 miliarde de lei, cu un profit de circa 3 miliarde de lei, care probabil va fi depășit. Șase luni mai târziu, a înregistrat un profit net de 2,6 miliarde de lei.