El a declarat că unul dintre obiectivele sale este ca CFR Călători să ajungă la un parc activ de peste 1000 de vagoane, de la 850 câte sunt în prezent. ”Compania are, în prezent, un parc activ de circa 850 de vagoane, faţă de aproape 2.300 câte sunt în parcul inventar. Acestea sunt insuficiente pentru a acoperi cererea actuală din piaţă. Unul din obiectivele mele este ca parcul activ să depăşească 1000 de vagoane, prin modernizarea şi retehnologizarea celor existente”, a spus Costescu, citat de news.ro.

El a mai spus că un alt obiectiv îl reprezintă îmbunătăţirea organizării companiei, pentru creşterea vitezei de reacţie în piaţă, a eficienţei şi reducerea pierderilor.
”Trebuie regandite câteva lucruri în companie. Modul în care se raportează aceasta la client nu mă mulţumeşte, aici voi interveni urgent. Apoi, trebuie să înţelegem că obiectul nostru de activitate se realizează cu trenuri şi dacă nu le aducem urgent la numărul şi condiţiile cerute de piaţă, aceasta ne va pedepsi. Este clar ca procesul de mentenanţă şi reparaţii trebuie regândit, este clar că investiţiile în parc trebuie încurajate”, a spus Costescu.O altă măsură vizează reintroducerea trenurilor intercity, care vor asigura legături rapide între marile oraşe, unde există o cerere crescută, pentru a scurta timpii de călătorie. În plus, trebuie luate măsuri pentru creşterea dotărilor şi eficienţei trenurilor internaţionale.