Poștașii sunt revoltaţi că nu ştiu cum să utilizeze cardul de energie

Poștașii sunt revoltaţi că nu ştiu cum să utilizeze cardul de energiePoștaș. Sursa foto: Arhiva EVZ

Poștașii români sunt revoltați de noile sarcini pe care le-au primit odată cu acordarea cardurilor de energie, folosite de beneficiari pentru a-și achita facturile în această iarnă.

Poșta Română are o mare problemă cu acele carduri de energie, cu care persoanele cu venituri mici vor achita facturile la energie electrică. Directorul instituției spune că angajații sunt mult prea puțini și că nu știu cum să folosească aceste carduri. Așa stând lucrurile, poștașii vor fi trimiși însă la un curs de pregătire.

Şeful Poștei: În perioada următoare angajații vor beneficia de o sesiune de training

Mai exact, principala nemulțumire a poștașilor constă în faptul că volumul de muncă s-a mărit în condițiile în care numărul angajaților este mai mic decât ar trebui. Acestei situații se adaugă și faptul că  unii dintre ei nu știu să utilizeze cardul de energie.

„În clipa de față, Poșta Română poate prelua achitarea de facturi în 1500 de locații și avem undeva la 4000-4500 de ghișee. Deci, dacă 4500 de români vor să-și plătească factura în același timp, aceasta este capacitatea companiei.

Deci, noi avem această capacitate în oficiile poștale. Mai mult, ca să ne asigurăm că venim mai aproape de români, vrem să creștem capacitatea companiei de a scana și a încasa facturile de la 4500 undeva la 11.000, a declarat directorul.

Poșta Română este nevoită să-și  îmbunătățească capacitățile logistice

Odată cu acordarea cardului pentru energie, Poșta Română a fost nevoită să-și sporească capacitățile logistice prin achiziționarea a 400 de telefoane mobile și imprimante, dar ar fi nevoie de 7000 în cazul în care facturile a sute de mii de români ar urma să fie plătite în aceeași zi.

În clipa de față, compania are 2000 de telefoane mobile, contractul nostru de citit contoare, deci acei oameni pot să și scaneze și se încaseze facturi. Mai mult, am derulat o procedură la sfârșitul anului trecut în care am cumpărat deja 400 de telefoane și imprimante mobile. Dar credem că este nevoie de încă 7000, că dacă sute mii de români vor să-și plătească factura în aceeași zi să aibă unde s-o facă”, a explicat Valentin Ştefan, director Poşta Română.

Poștașilor le este greu să utilizeze tehnologia

Matei Brătianu, liderul sindicatului lucrătorilor poștali îl contrazice pe directorul Poștei Române precizând faptul că poștașilor le este dificil să folosească tehnologia.

Pentru corectarea acestor deficiențe, Valentin Ștefan a declarat că „ Noi am pregătit echipe de training la nivel central, care urmează să ducă mai departe felul în care se desfășoară citirea în sine, odată ce lucrurile evoluează.

Există o pregătire la nivel național, după aceea la nivel de sucursale, la nivel de OJP și ulterior la nivel de oficiu poștal. Toată această pregătire ar trebui să dureze două săptămâni și noi intenționăm să o începem la 1 februarie, atunci când normele sunt clare, atunci când procedurile sunt clare”.

Ne puteți urmări și pe Google News