Potrivit studiilor, toata lumea ar trebui sa fie activă, să facă mişcare moderată cu regularitate, să aibă un regim alimentar normal, controlat – nu diete. Iar în acest studiu stiinţific –  de slăbit – este vorba de data acesta despre bărbaţi.

Iată cele 7 sfaturi dovedite de slăbit pentru bărbații

-Cum să transformați alimentația sănătoasă într-un stil de viață – nu o dietă.
-Cum vă poate ajuta apa să învingeți pofta de foame.
-Care exerciții vor arde cele mai multe grăsimi în cel mai scurt timp.
-Cum dezvoltarea mușchilor este de fapt cheia nr. 1 pentru a pierde în greutate.
-Cum dormi mai mult pentru a vă ajuta la pierderea în greutate.
-De ce controlul greutății este cheia succesului.
-Când (și cum) să te răsplătești pentru succesul pierderii în greutate.

Sunteți gata să aflați mai multe? Urmaţi aceste sfaturi de slăbire dovedite științific pentru bărbați!

Iată câteva lucruri reale despre problema greutăţii la bărbaţi. Se ştie că există „diete” sărace în carbohidrați. Keto. Paleo sau Vegetarian. Problema este că în spatele dietelor succesul e pe termen scurt. Trebuie obligatoriu un plan de viață sănătos – unul care să nu fie prea restrictiv sau complicat – astfel încât să puteți reuși pe termen lung să pierdeţi în greutate.

Câteva reguli simple de urmat:

Regula 1: Mănâncă aproximativ la fiecare 4 ore. Pentru a-ți controla foamea și glicemia. Acesta sunt orele de masă ideale pentru a scădea în greutate:

  • Mic dejun – 8 dimineața
  • Prânz – 12 pm
  • Gustare sănătoasă – ora 15:00
  • Cina – 18:30

Regula 2: Fiecare dintre mesele dvs. ar trebui să conțină un amestec echilibrat de proteine. Adică ​​(40%), carbohidrați (35%) și grăsimi sănătoase (25%). Pentru a avea un meniu perfect pentru pierderea în greutate, iată exact ce ar trebui să faci.

Umpleți ¼ din farfurie cu proteine ​​slabe

Proteinele sunt piatra de temelie a oricărei diete bune de slăbit. Suprimă pofta de mâncare şi ajută la construirea și menținerea țesutului muscular. Sursele bune de proteine ​​le găsim la pui, curcan, ouă, carne de vită extra-slabă, anumiți pești și pulbere de proteine .

Umpleți ¼ din farfurie cu carbohidrați sănătoși

Contrar credinței populare, carbohidrații nu te vor îngrașa! Sunt necesari carbohidrați buni pentru a furniza corpului nostru energie. Carbohidrații includ cartofii dulci, orezul brun, fulgi de ovăz, quinoa și fructele cu conținut scăzut de zahăr. Adică grapefruit, fructe de pădure organice, pere.

Adăugați o porție mică de grăsimi sănătoase

Grăsimile sănătoase sunt esențiale pentru multe funcții ale corpului – de la controlul foamei la producerea de hormoni cheie. Grăsimile sănătoase sunt cele procesate din pește, uleiuri, nuci și semințe. Sursele bune de grăsime includ ¼ avocado, 1 lingură ulei de măsline, ¼ cană cu nuci, 6-8 uncii de pește. O porție medie de grăsime la masă ar trebui să fie de aproximativ 15-20 de grame pentru majoritatea bărbaţilor.

În cele din urmă, umpleți ½ rămasă din farfurie cu legume

Legumele vă ajută să vă îmbunătățiți digestia, să reduceți colesterolul, să vă îmbunătățiți controlul glicemiei și să oferiți corpului vitaminele și mineralele de care aveți nevoie. Adăugați orice fel de legume la mese.

Sfatul 2 – Multă apă pentru a vă controla foamea și pentru a vă crește energia

Se spune că apa este sursa vieții tuturor viețuitoarelor de pe Pământ. Deshidratarea cauzează tot felul de probleme în corpul nostru, inclusiv dureri de cap, oboseală, letargie, confuzie, modificări ale dispoziției și scăderea concentrației.

Când vine vorba de a ajuta la scăderea în greutate, trebuie să ne creștem consumul de apă. Apa poate acționa direct ca un supresor al apetitului și vă poate face să vă simțiți mai plin pentru mai mult timp.

Apa joacă, de asemenea, un rol cheie în a ne ajuta celulele să ardă grăsimi și să ne ajute să ne simțim energici. Deci, câtă apă ar trebui să bei pentru a slăbi? Consumul ideal de hidratare ar trebui să se încadreze undeva în jurul a 3 litri pe zi.

Sfatul 3 – Asigurați-vă că faceţi 30 de minute de activitate zilnică

Există o concepție greșită că trebuie să facem antrenamente complicate pentru a vedea rezultatele. Într-adevăr, cercetările arată că un plan combinat cu 30 de minute de activitate zilnică, este suficient pentru a avea rezultate de slăbire.

Activitatea dvs. zilnică de 30 de minute poate fi un antrenament structurat, dar nu trebuie să fie unul formal

Ați putea face grădinărit sau treburile casnice, puteți duce copiii la școală, vă puteți plimba cu câinele, vă puteți plimba cu bicicleta.

„Secretul” este să găsești o activitate zilnică de care să te bucuri.

Asociați o dietă sănătoasă cu 30 de minute de activitate zilnică (plăcută) și veți fi pe calea durabilă spre slăbit.

Mai multe sfaturi dar si video care vă poate ajuta să demaraţi procesul de slăbire sănătos, fără eforturi mari şi fără costuri, aici.