Păr sănătos și strălucitor cu ajutorul vitaminelor. Cum le puteți încorpora în rutina zilnică

Păr sănătos și strălucitor cu ajutorul vitaminelor. Cum le puteți încorpora în rutina zilnică Sursa: Arhiva EVZ

Păr sănătos și strălucitor cu ajutorul vitaminelor. Aceste substanțe pot face o diferență semnificativă în rutina de îngrijire a părului. Mai jos veți afla despre cele mai bune vitamine pentru păr și cum funcționează.

Un păr sănătos și strălucitor se poate obține cu ajutorul vitaminelor. Stresul, bolile, deficiențele nutritive și de vitamine pot cauza căderea părului. Este un fenomen natural, dar întotdeauna neplăcut. Vitaminele joacă un rol crucial în menținerea sănătății părului. Ele stimulează creșterea celulară, previn încărunțirea prematură și combat stresul oxidativ.

Păr sănătos și strălucitor cu ajutorul vitaminelor

De exemplu, vitamina A este cunoscută că ajută la creșterea părului. De asemenea, ajută la prevenirea căderii părului. Puteți găsi această vitamină în șamponul de îngrijire.

Biotina, cunoscută și sub numele de vitamina B7, stimulează producția de cheratină și poate fi obținută din alimente precum ouă, carne și nuci. Vitamina A susține creșterea celulelor părului și poate fi obținută din alimente bogate în beta-caroten, adică precursorul vitaminei A (retinol), pe care îl găsim în cartofi dulci, spanac, ardei gras, caise, morcovi, etc.

Ne puteți urmări și pe Google News

Vitamina C, un antioxidant, ajută la contracararea stresului oxidativ, această vitamină se găsește în mai multe surse, printre care citrice, căpșuni și fructe de pădure în general, kiwi etc.

Coafură, Coafeză, Colorare, Fitile, PărPăr sănătos și strălucitor cu ajutorul vitaminelor. Sursa foto: Pixabay

Deficiențele de vitamina D pot provoca condiții precum alopecia, adică căderea părului în pete. Sursele de vitamina D includ pește gras precum somonul și macroul, dar este importantă și expunerea la lumina soarelui zilnic timp de cel puțin o jumătate de oră.

Vitamina E, cu proprietăți antioxidante similare vitaminei C, ajută la reducerea stresului oxidativ și se găsește în fructele oleaginoase, precum migdale, nuci, alune, semințe de floarea soarelui și avocado și fructe în general.

Zincul se găsește în carne de vită și semințe de dovleac, în fistic, migdale, caju, pin, arahide, alune, în stridii, pește, caracatiță, calamari, sepii și drojdia de bere.

Păr, Parul Tau, Evidențiază, FrumusetePăr sănătos și strălucitor cu ajutorul vitaminelor. Sursa foto: Pixabay

De unde puteți obține vitamine naturale

Este indicat să aveți o dietă echilibrată, bogată în aceste vitamine. Includeți alimente precum morcovi (pentru vitamina A), nuci și semințe (pentru vitamina E), citrice (pentru vitamina C) și pește gras (pentru vitamina D).

Integrați produsele de îngrijire a părului îmbogățite cu aceste vitamine în rutina dumneavoastră zilnică. Folosind produse care sunt special concepute pentru a promova sănătatea părului, veți observa o diferență notabilă.

Folosiți șamponul uscat invizibil pentru a vă reîmprospăta părul între spălări. Acesta este un produs la îndemână pentru menținerea prospețimii părului între spălări, conținând în același timp vitamine valoroase.

Supradozajul de vitamine poate fi dăunător. Respectați întotdeauna dozel recomandate de pe ambalaj. Este important pentru a evita posibilele efecte secundare, scrie the-every.com.