Noul film Barbie a folosit atât de multă vopsea roz pe platourile de filmare încât a provocat o penurie internațională

Noul film Barbie a folosit atât de multă vopsea roz pe platourile de filmare încât a provocat o penurie internațională Păpușa Barbie. Sursa foto: Dreamstime

Noul film Barbie al lui Greta Gerwig aduce un omagiu culorii iconice roz pentru care este celebră păpușa, picurând platoul de filmare cu vopsea de această nuanță, ceea ce se pare că a provocat o penurie internațională, potrivit revistei de decorațiuni interioare Architectural Digest.

Gerwig a declarat pentru Architectural Digest prin e-mail că a angajat-o pe designerul de producție Sarah Greenwood și pe decoratoarea de platou Katie Spencer pentru a proiecta Casa de vis a lui Barbie - o casă de păpuși în care trăiește personajul - la studioul Warner Bros. de la periferia Londrei. Regizoarea - care a adus pe marele ecran povești clasice precum Albă ca Zăpada și Femei mici - a insistat că totul pe platou trebuia să fie roz, deoarece "menținerea "copilăriei" era primordială". 

"Am vrut ca rozurile să fie foarte strălucitoare și totul să fie aproape prea mult", a spus ea adăugând că nu a vrut să uite "ceea ce m-a făcut să o iubesc pe Barbie când eram mică". Greenwood a declarat pentru revistă că, în urma construirii decorului, a rezultat o penurie internațională de vopsele Rosco de nuanță fluorescentă. 

"Lumea a rămas fără roz"

Gerwig a vrut să creeze un sentiment de "artificialitate autentică" pentru decor și a folosit chiar un fundal pictat manual al cerului și al munților, în loc de CGI.  Filmul foarte așteptat va ajunge în cinematografe pe 21 iulie și are o distribuție plină de vedete, printre care Margot Robbie în rolul lui Barbie, Ryan Gosling în rolul prietenului ei Ken, Emma Mackey și Kate McKinnon.

Ne puteți urmări și pe Google News

Un trailer lansat recent arată că culoarea roz nu a fost rezervată doar ținutelor și mobilierului, ci o nuanță roz poate fi văzută adăugată la decoruri și peisaje. Într-un clip poate fi văzută casa de vis a lui Barbie, care prezintă un tobogan roz care coboară într-o piscină, un duș roz, un pat roz și o mulțime de alte accesorii roz.

Remorcile și promovarea din jurul filmului au accelerat interesul pentru estetica "Barbiecore", trimițând cumpărătorii într-o frenezie pentru a pune mâna pe ținute și articole roz, potrivit datelor platformei de căutare de modă Lyst. Hashtag-ul Barbiecore pe TikTok, de exemplu, are 342,3 milioane de vizualizări.

sursa: businessinsider.com