Potrivit unui comunicat, Profi poartă discuţii cu mai mulţi retaileri nealimentari în vederea preluării unei părţi dintre salariaţii pe care aceştia îi disponibilizează, iar reţeaua este gata să extindă lista firmelor eligibile.

„Facem pregătiri pentru perioada următoare, când ne aşteptăm să ne mărim considerabil efectivele, deoarece acum misiunea noastră principală nu mai sunt afacerile, ci să acţionăm ca o organizaţie privată care hrăneşte populaţia. Cu această ocazie, le mulţumim angajaţilor noştri din magazine şi depozite pentru prezenţa lor profesionistă şi curajoasă în prima linie a confruntării cu noul virus, căci munca lor nu se poate face de acasă„, a declarat Pawel Musial, directorul general al magazinelor Profi.

Profi deţine în prezent peste 1.200 de magazine şi 18.000 de angajaţi în mai bine de 500 de localităţi.

De aceea, Profi se pregăteşte din toate punctele de vedere pentru a onora acest rol. Mai mult decât atât, apelează la sprijinul autorităţilor de la toate nivelurile ca, prin coordonarea cerinţelor şi mesajelor, să faciliteze îndeplinirea acestei misiuni din perspectiva aprovizionării, transportului mărfurilor şi al angajaţilor, ca şi din cea a firmelor care, prin produsele şi serviciile lor, fac posibilă funcţionarea în condiţii bune a reţelei, a retailului alimentar în general„, se menţionează în comunicatul companiei.