Crossfit, programul de sală de înaltă intensitate, a lansat o declarație care a criticat Facebook pentru eliminarea inexplicabilă a conținutului său, precum și lipsa de responsabilitate personală a companiei ca "autoritate de facto în piața publică, arbitrând schimbul global de informații și supravegherea securității persoanelor și comunităților care își încredințează ideile, munca și datele private acestei platforme".

CrossFit mai spune: "Este o rețetă fiziologică și nutrițională pentru îmbunătățirea calității vieții și a sănătății. Este în afara curentului care se promovează intens, deoarece vederile dominante ale fitnessului, sănătăţii şi nutriţiei sunt greşite şi au declanşat un tsunami al bolilor cronice în randul prietenilor, familiilor şi comunităţilor noastre ", se arată în declarație. 

Compania susține că sunt milioane de oameni care folosesc CrossFit și își împărtășesc ideile în luptă împotriva unei alianțe nesfârșite a cadrelor universitare, a producătorilor de produse alimentare și băuturi multinaționalelor și a companiilor farmaceutice.  

Compania declară că îi încurajează și îi sprijină pe membrii săi  "să vorbească deschis și liber despre ideile și principiile care conduc viziunea noastră asupra exercițiului, alimentației și sănătății" . În acest sens, CrossFit și-a apărat convingerile "împotriva guvernelor care merg prea departe, a concurenților răi și a organizațiilor academice corupte".