Coca-Cola, pariu riscant. Scoate un suc cu un gust la care nimeni nu s-a gândit

Coca-Cola, pariu riscant. Scoate un suc cu un gust la care nimeni nu s-a gândit Coca-Cola. Sursa Foto: Arhiva EVZ

Coca-Cola lansează un suc cu aromă de Oreo, în colaborare cu producătorul de biscuiți. Băutura fără zahăr, în ediție limitată, va fi lansată din septembrie într-o cutie de culoare albă și neagră. Compania speră ca noua băutură să le placă consumatorilor.

Coca-Cola lansează un suc cu aromă de Oreo

Și Oreo va lansa biscuiți cu aromă de Coca-Cola. Eugenia Zalis, director global de marketing pentru producătorul Oreo Mondelez International, a declarat că „abia așteaptă să vadă reacțiile” clienților - dar acestea au început deja să apară înainte ca produsele să ajungă pe rafturi.

Coca Cola cu Oreo

Coca Cola cu Oreo. Sursa foto Instagram

Utilizatorii X deja au postat meme-ul Jurassic Park inspirat de personajul lui Jeff Goldblum, Ian Malcolm: „Oamenii voștri de știință au fost atât de preocupați dacă pot sau nu, încât nu au stat niciodată să se gândească dacă ar trebui”. Alți utilizatori au spus că nu sunt încântați de noua băutură și că gustul va fi ciudat.

Fanii Cola-Cola sunt încântați

Alții au fost foarte încântați de anunțul companiei și au spus că așteaptă cu nerăbdare noua băutură: „Am nevoie de asta.” Zalis a fost încrezătoare în colaborare, spunând: „Am ridicat cu adevărat miza”.

Ne puteți urmări și pe Google News

Băutura se va găsi în marile magazine și la Pizza Express, Popeyes și Slim Chickens, a declarat Coca-Cola. Noul suc deja a trecut toate testele, iar compania așteaptă reacția publicului. Sunt șanse ca pe viitor să facă și alte colaborări.

O experiență unică

„Am luat măsuri atente pentru a ne asigura că oferim experiența Oreo într-o Coca-Cola și viceversa”, a declarat Oana Vlad, Global VP, Brand Strategy la The Coca-Cola Company. „Ambele produse au trecut prin mai multe teste și așteptăm cu nerăbdare să urmărim reacția publică despre gustul fiecăruia. La sfârșitul zilei, angajamentul nostru reciproc față de calitatea produselor și excelența tehnică - și dorința noastră de a ne distra și de a lucra împreună ca o echipă - au făcut acest lucru posibil.”, potrivit A3.

Revista presei