Compoziții luxoase de la branduri mondiale, flancuri imprevizibile și parfumuri în ediție limitată - vorbim despre tendințele „de iarnă” din lumea parfumeriei pentru femei, care cu siguranță își vor lăsa amprenta.
De asemenea, bijuteriile sezonului se găsesc în diferite opțiuni, precum și sub formă de Testere Parfum.
Givenchy Irresistible Givenchy
Givenchy Irresistible Givenchy este primul parfum al Casei, prezentat într-o sticlă în formă de prismă. Designerii au onorat memoria lui Hubert de Givenchy prezentând un design care întruchipează dragostea designerului pentru texturi contrastante neobișnuite. Aici - sticlă transparentă tăiată masiv și o „panglică” lucioasă rafinată de aur roz pe capac. Noua bijuterie a fost prezentată de tânărul model britanic Fran Summers, care captează prin eleganța și farmecul său natural. Apa de parfum se joacă cu nuanțe de ambreta dulce și pere suculente, împletite cu un motiv floral de iris și trandafir. Compoziția se termină cu note moi, calde, de cedru Virginia și mosc.
Narciso Rodriguez Narciso Ambree
Sticla tradițională de parfum din colecția Narciso a dobândit de această dată nuanța Blooming Dahlia - o piersică pudră delicată, în care se citește toată căldura compoziției. Narciso Eau De Parfum Ambrée este dedicat sunetului uimitor, nobil al chihlimbarului cu un prag plăcut de lemn-vanilie. Acordul balsamic uscat este completat de o deschidere florală, inimă moscată și o bază de cedru alb și cashmeran. Parfumul a fost creat de talentatul parfumier Aurelien Guichard, inspirat de frumusețea incomparabilă a pielii de catifea feminină acoperită cu pistrui aurii. Aroma caldă și capace va înfășura corpul în tandrețe de cașmir.
Karl Lagerfeld Paris
Un nou parfum pentru fanii lui Karl Lagerfeld. Aranjamentul floral a devenit parte a colecției dedicate orașelor pe care celebrul designer de modă adora să le viziteze. Karl Lagerfeld Paris este plin de motive florale care creează atmosfera celui mai romantic oraș de pe pământ. Citricele încep să strălucească cu note erbacee dulci de iasomie, gardenie și trandafir. Baza conține acorduri fierbinți de mosc, lemn de santal și paciuli.
Carolina Herrera Good Girl Fantastic Pink
Parfumul nepământean Carolina Herrera Good Girl Fantastic Pink deschide noi posibilități de călătorie spațială virtuală, trimițând proprietarul noutății direct pe lună.În campania publicitară, Karlie Clos se pregătește pentru o „plimbare” galactică, iar imaginea ei în nuanțe de roz reprezintă personificarea excentricității și îndrăzneala parfumului. Sunetul floral oriental al parfumului este completat de acorduri cu adevărat de iarnă care, precum vinul fierbinte, încălzește și amețește. Începutul compoziției cu migdale-cafea cedează locul unui buchet de flori delicate și completează jocul cu o gamă de deserturi de vanilie, cacao, scorțișoară și praline.
Hugo Boss Boss Alive
Hugo Boss Boss Alive- aroma care va încălzi chiar și cea mai aspră iarnă. Notele încălzitoare de scorțișoară, măr și fructe de pădure sunt înlocuite de un acord de vanilie-iasomie, invitând motive dulci și erbacee, în timp ce notele lemnoase profunde joacă la bază. Mirosul echilibrant întruchipează forța interioară și tandrețea feminină. Expresiv, dar nu copleșitor, fermecător, dar nu sfidător, calm, dar nu impersonal - compoziția Alive este personificarea poftei de viață. Ambasadoarele campaniei BOSS ALIVE au devenit patru femei unice - Emma Roberts, Laura Harrier, Bruna Marchesini și Chloe Bennett.