Angajaţii ArcelorMittal ocolesc kilometri pentru a merge la muncă. Podul spre combinat e inchis de câteva luni
- Marian Păv ăla şc
- 13 septembrie 2014, 07:32
Podul de un km spre cea mai importantă unitate siderurgică a fost închis circulaţie din luna aprilie
Şubrezirea unui pilon de rezistenţă şi surpările din carosabil au fost motivele pentru care Comisia de Siguranţa Circulaţiei din cadrul Primăriei Galaţi a decis, în luna aprilie, oprirea circulaţiei rutiere şi reabilitarea viaductului.
Imediat, primarul traseist Marius Stan a anunţat că în trei luni drumul spre combinat va fi reparat. Reamintim că edilul Galaţiului a fost printre primii care au sărit de la un partid la altul după emiterea Ordonanţei privind trecerea aleşilor locali de la un partid la altul fără pierderea poziţiei.
Traficul trebuia reluat luna trecută, însă au apărut probleme noi la unul dintre pilonii de rezistenţă ai viaductului, iar constructorul a cerut o nouă amânare. Valoarea lucrărilor este de un milion de lei. "A fost nevoie de un adiţional de prelungire a contractului cu o lună de zile. Căutăm acum soluţii şi pentru reabilitarea covorului asfaltic de pe viaduct, covor asfaltic care nu a mai fost reabilitat demult şi care cu siguranţă va trebui reparat pentru a putea redeschide traficul uşor de pe viaduct.", a explicat Emanuela Turcu, purtător de cuvânt Primăria Galaţi.
Cum se descurcă muncitorii
În tot acest timp, cei peste 7.000 de angajaţi ai platformei siderurgice sunt nevoiţi să ocolească câţiva kilometri pentru a ajunge la muncă pe o altă intrare în combinat. „Noi avem mai multe porţi pe care se poate face accesul rutier, deci asta nu e o problemă. În cazul în care s-ar închide, accesul autoturismelor spre Poarta Est va fi deviat dinspre Fileşti. Oricum, noi am anticipat aceste probleme de pe viaduct şi am asfaltat un drum lateral care duce spre poarta de Est şi pe unde se poate face de asemenea accesul. În rest, aprovizionarea sau transporturile care vin sau pleacă din Combinat nu vor avea de suferit, pentru că în majoritate acestea se fac pe calea ferată sau pe apă”, a menţionat Dorian Dumitrescu, purtătorul de cuvânt al ArcelorMittal Galaţi.a
Şubrezirea unui pilon de rezistenţă şi surpările din carosabil au fost motivele pentru care Comisia de Siguranţa Circulaţiei din cadrul Primăriei Galaţi a decis, în luna aprilie, oprirea circulaţiei rutiere şi reabilitarea viaductului. Imediat, primarul traseist Marius Stan a anunţat că în trei luni drumul spre combinat va fi reparat. Reamintim că edilul Galaţiului a fost printre primii care au sărit de la un partid la altul după emiterea Ordonanţei privind trecerea aleşilor locali de la un partid la altul fără pierderea poziţiei.
Traficul trebuia reluat luna trecută, însă au apărut probleme noi la unul dintre pilonii de rezistenţă ai viaductului, iar constructorul a cerut o nouă amânare "A fost nevoie de un adiţional de prelungire a contractului cu o lună de zile. Căutăm acum soluţii şi pentru reabilitarea covorului asfaltic de pe viaduct, covor asfaltic care nu a mai fost reabilitat demult şi care cu siguranţă va trebui reparat pentru a putea redeschide traficul uşor de pe viaduct.", a explicat Emanuela Turcu, purtător de cuvânt Primăria Galaţi.
În tot acest timp, cei peste 7.000 de angajaţi ai platformei siderurgice sunt nevoiţi să ocolească câţiva kilometri pentru a ajunge la muncă pe o altă intrare în combinat.
Principalul obiectiv economic care ar putea fi afectat de o eventuală închidere a traficului pe Viaduct, ArcelorMittal, are soluţii pentru a asigura accesul muncitorilior şi a vehiculelor spre şi dinspre platformă. „Noi avem mai multe porţi pe care se poate face accesul rutier, deci asta nu e o problemă. În cazul în care s-ar închide, accesul autoturismelor spre Poarta Est va fi deviat dinspre Fileşti. Oricum, noi am anticipat aceste probleme de pe viaduct şi am asfaltat un drum lateral care duce spre poarta de Est şi pe unde se poate face de asemenea accesul. În rest, aprovizionarea sau transporturile care vin sau pleacă din Combinat nu vor avea de suferit, pentru că în majoritate acestea se fac pe calea ferată sau pe apă”, a menţionat Dorian Dumitrescu, purtătorul de cuvânt al ArcelorMittal Galaţi.