A apărut butonul de ”dislike” pe Facebook

A apărut butonul de ”dislike” pe Facebook

Facebook testează pentru prima dată un buton "dislike", ca urmare a numărului mare de solicitări din partea utilizatorilor.

Opțiunea este deja valabilă pentru un număr mic de utilizatori, pe aplicația de mesagerie instant a Facebook, Messenger, care beneficiază acum de posibilitatea de a folosi această opțiune ca răspuns la mesaje individuale, potrivit Agerpres.

Butonul de „dislike ”(„nu-mi place”) este în perioada de probă în urma numărului mare de cereri.

În ultimii ani, Facebook a primit multe cereri de introducere a acestei funcții. Rețeaua de socializarea a ignorat cererile pentru a mesajelor individuale cu „dislike”.evita„bulling-ul” în rândul tinerilor, dar și pentru că brandurile populare ar avea de pierdut.

Facebook consideră acest buton, introdus recent, mai degrabă ca un „nu” și este testat pentru a se vedea dacă reacția este de ajutor într-o conversație de grup cand e nevoie să votezi, de exemplu.

În urmă cu un an, rețeaua de socializare Facebook a lansat reacțiile sub formă de emoticoane și s-au dovedit un succes.

Facebook își dorește ca utilizatorii să atașeze emoji-uri la mesaje într-un mod asemănător felului în care funcționează opțiunea "Reactions" în news feed.

Până în prezent, rețeaua de socializare a respins sugestiile privind introducerea unui buton de "dislike", pe fondul temerilor că acesta ar putea fi folosit ca o formă de agresiune.