A apărut butonul de ”dislike” pe Facebook

A apărut butonul de ”dislike” pe Facebook

Facebook testează pentru prima dată un buton "dislike", ca urmare a numărului mare de solicitări din partea utilizatorilor.

Opțiunea este deja valabilă pentru un număr mic de utilizatori, pe aplicația de mesagerie instant a Facebook, Messenger, care beneficiază acum de posibilitatea de a folosi această opțiune ca răspuns la mesaje individuale, potrivit Agerpres.

Butonul de „dislike ”(„nu-mi place”) este în perioada de probă în urma numărului mare de cereri.

În ultimii ani, Facebook a primit multe cereri de introducere a acestei funcții. Rețeaua de socializarea a ignorat cererile pentru a mesajelor individuale cu „dislike”.evita„bulling-ul” în rândul tinerilor, dar și pentru că brandurile populare ar avea de pierdut.

Ne puteți urmări și pe Google News

Facebook consideră acest buton, introdus recent, mai degrabă ca un „nu” și este testat pentru a se vedea dacă reacția este de ajutor într-o conversație de grup cand e nevoie să votezi, de exemplu.

În urmă cu un an, rețeaua de socializare Facebook a lansat reacțiile sub formă de emoticoane și s-au dovedit un succes.

Facebook își dorește ca utilizatorii să atașeze emoji-uri la mesaje într-un mod asemănător felului în care funcționează opțiunea "Reactions" în news feed.

Până în prezent, rețeaua de socializare a respins sugestiile privind introducerea unui buton de "dislike", pe fondul temerilor că acesta ar putea fi folosit ca o formă de agresiune.