O VEDETĂ PRO TV care a avut PIERDERI de 1,5 milioane de euro a DECIS să-și EXTINDĂ afacerea cu haine în Ungaria

O VEDETĂ PRO TV care a avut PIERDERI de 1,5 milioane de euro a DECIS să-și EXTINDĂ afacerea cu haine în Ungaria

Mihaela Rădulescu şi-a extins în Ungaria afacerea cu haine pentru copii până în 14 ani. Aceasta a a inaugurat în București primul magazin, a cărei imagine era fiul ei, Ayan, în 2009. După care au apărut magazine în mall-urile din Constanța, Cluj-Napoca, Iași, Alba-Iuia, Timișoara și Suceava. În prezent, vedeta și-a deschis un magazin virtual cu haine pentru piața din Ungaria.

Mihaela Rădulescu s-a gândit să testeze și piața din Ungaria și a deschis un magazin cu haine pentru copii a cărui imagine a rămas fiul ei, Ayan. Momentan, magazinul este numai online. 

„Țesăturile utilizate în producția de haine pentru copii sunt fabricate din materiale naturale, cum ar fi bumbacul, inul și lâna. Materialele din piele au fost importate din Italia și Franța și fabricate din îmbrăcăminte pentru copii sub marca AYAN”, se scrie pe site-ul din Ungaria.

În România, firma prin care magazinele Mihaelei Rădulescu îşi desfăşoară activitatea, „Kinder Magic Store SRL”,  a pierdut aproximativ 1,5 milioane de euro între 2009 şi 2017. Practic, fiecare an a consemnat pierdere, firma nefiind niciodata pe profit. Mai mult, datoriile firmei erau, la sfârşitul lui 2017, de 7.640.410 lei, adică aproximativ 1.650.000 de euro. 

Ne puteți urmări și pe Google News