Un cuplu cere companiei aeriene să le ramburseze banii, pentru că au stat lângă un câine cu probleme

Un cuplu cere companiei aeriene să le ramburseze banii, pentru că au stat lângă un câine cu problemePasageri. Sursa foto: Dreamstime.com

Un cuplu, Warren și Gill Press, au stat lângă un câine avea flatulență în timpul zborului de 13 ore din Europa spre Noua Zeelandă.

Un cuplu a luat foc după un zbor. Compania aeriană aranjase ca ei să stea în același rând, dar au fost așezați lângă câine, care se pare că era cel puțin nerăbdător. Când au întrebat dacă se pot muta, li s-a spus că singurele scaune disponibile erau în partea din spate a rândului economic (în condițiile în care aceștia plătiseră suplimentar pentru locurile în care au fost așezați).

Șederea cuplului alături de câine a devenit din ce în ce mai insuportabilă, deoarece animalul a început să tragă pârțuri constant, pe tot parcursul zborului. Câinele era prea mare pentru a sta confortabil pe locul care îi fusese desemnat, așa că a căutat să se întindă pe podea și i-a luat spațiul pentru picioare lui Warren. Cărucioarele însoțitoarelor de bord trebuiau să treacă pe culoar, astfel încât câinele nu putea scoate capul în afara locurilor de stat, ceea ce însemna că acesta trebuia să își odihnească capul mai aproape de picioarele lui Warren, ceea ce nu era deloc plăcut.

Cum determini câinele să nu mai latre în apartament. Sfaturile de a reduce frecvența lătratului

Sursa foto: Pixabay

Un cuplu care s-a simțit ofensat

Pe măsură ce neplăcerile se înmulțeau, echipajul de zbor le-a permis în cele din urmă să se așeze mai în față în cabina economică premium, pe locurile păstrate inițial pentru membrii personalului. Gill a fost informat de personalul de zbor că a fost depus un raport de incident și că vor avea vești de la Singapore Airlines. După ce s-au întors acasă, timp de o săptămână, nici Gill și nici soțul ei nu au primit vreo veste de la compania aeriană.

Gill a trimis apoi un e-mail echipei de servicii pentru clienți a companiei aeriene, care le-a oferit fiecăruia 125 de dolari (NZD) pe care să îi folosească pe site-ul companiei aeriene. Cu toate acestea, această sumă nu a acoperit costul pentru care l-au plătit pentru locurile premium economy în care au fost nevoiți să stea din cauza câinelui care se bășea și sforăia.

După ce s-au plâns iar, compania aeriană a majorat oferta la 200 de dolari în credite aeriene pentru fiecare, dar Gill și soțul ei nu consideră că aceasta este o recompensă suficientă și doresc să le fie rambursați banii pe biletele de întoarcere din Europa în Noua Zeelandă.

Singapore Airlines și-a cerut scuze celor doi soți pentru că nu au fost anunțați că vor sta lângă un câine în timpul zborului, deși, politica companiilor aeriene este de a anunța clienții atunci când vor sta lângă animale în timpul unui zbor.

 

Sursa: www.distractify.com

Ne puteți urmări și pe Google News