Dar cea mai folosită titulatură a regimului este dieta stewardeselor. Deoarece durata de 4 zile corespunde escalelor însoțitoarelor de bord, care profită de cele 4 zile, pentru a elimina excesele alimentare din timpul serviciului, după cum notează curademiere.ro.

Nu poate fi urmat de oricine

Regimul Natman este un regim hipocaloric, bazat pe o alimentație bogată în proteine. Grație reacțiilor chimice provocate de către alimentele prescrise, slăbirea este rapidă. Însă Regimul Natman suprimă orice formă de lipide sau de glucide, ceea ce poate antrena carențe.
Specialiștii spun că nu este un regim care poate fi urmat de către persoanele vegetariene, de sportivi sau de persoanele foarte ocupate, deoarece nu furnizează
energie suficientă. Iată reperele acestui regim: ziua 1- Prânz: Friptură de vită la grătar, fără grăsime, salată verde cu roșii la discreție, măr. Cina: două ouă fierte tari, fasole verde, jumătate de grepfruit; ziua 2 – Prânz: Friptură de vită fără grăsime, salată verde, un pahar mare cu suc de roșii. Cina: Dovlecei sau conopidă, în orice cantitate, fasole verde, compot de mere fără zahăr; ziua 3 –
Prânz: Friptură de vită la grătar fără grăsime, salată verde, salată de țelină, un măr. Cina: Pui la grătar, roșii la vapori, un pahar mare cu suc de prune; ziua 4 –
Prânz: Două ouă fierte tari, fasole verde, un pahar mare cu suc de roșii. Cina:
Friptură de vită la grătar, fără grăsime, salată verde, un pahar de suc de ananas fără zahăr.
Specialiștii spun că poți mânca oricât de multă carne sau legume dorești, dar  nu ai voie nici măcar să guști alcool și nici să folosești grăsimi sau zahăr.

Te-ar putea interesa și: