Turismul din Mamaia, promovat la nivel internațional

Turismul din Mamaia, promovat la nivel internațional

În luna noiembrie, staţiunea Mamaia va beneficia de promovare la două târguri internaționale de turism. Printr-un proiect al Primăriei Municipiului Constanța, vor fi organizate spectacole inedite la Londra și, ulterior, la București.

La începutul lunii noiembrie, în premieră absolută, stațiunea Mamaia se alatură celor mai importante destinații ale lumii care vor fi reprezentate la cel mai prestigios târg internațional de turism: WTM London 2014.

Ediția 2014 a World Trade Market (WTM) London celebrează 35 de ani de la înființarea târgului, urmând să reunească participanți de pe toate continentele, oameni de afaceri importanți și renumiți speaker-i și ambasadori ai turismului. Pentru litoralul românesc, prezența pentru prima dată la un eveniment de o asemenea anvergură este o provocare.

Astfel, în perioada 3-6 noiembrie 2014, la standul României de la WTM London 2014, va fi organizată o serie de spectacole care vor prezenta stațiunea Mamaia. Programul va include prezentarea Filmului oficial al statiunii Mamaia, proiecții video cu atracțiile stațiunii, dar și momente inedite cu scopul de a reflecta acele aspecte care disting Mamaia pe harta destinațiilor turistice ce merită vizitate: evenimente, cluburi, petreceri, plaje. În program este inclus și un moment de Carnaval Mamaia, în cadrul căruia participanții îmbrăcați în costume de carnaval vor defila și vor interacționa cu vizitatorii prezenți la târg.

Spectacolele dedicate stațiunii Mamaia vor avea loc miercuri, 5 noiembrie, în cadrul WTM Festivals – o secțiune a târgului care încurajează participanții să își promoveze cât mai informal și inedit destinațiile turistice pe care le reprezintă, și joi, 6 noiembrie, ca parte a programului normal al târgului.

Ulterior, spectacolele de promovare a stațiunii Mamaia prezentate la Londra vor putea fi admirate, timp de trei zile, și la București, în cadrul Târgului de Turism al României. Personajele de carnaval si atracţiile pentru care Mamaia a devenit cunoscută în toata lumea vor încânta vizitatorii târgului din capitală încercând să-i convingă să-şi petreacă sejurul estival pe litoralul românesc. Evenimentele  vor avea loc la Romexpo în perioada 13-16 noiembrie 2014.

Proiectul de promovare a stațiunii Mamaia la WTM London şi la Târgul de Turism al României este susținut şi coordonat de Asociația pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului Litoral-Delta Dunării, care participă cu desk în standul României la WTM London şi la Targul de Turism al României.

 

 

Ne puteți urmări și pe Google News