La începutul acestei săptămâni, Verizon Communications a ajuns la un acord care vizează vânzarea Yahoo. În cele din urmă, Verizon Communications a decis să renunțe la Yahoo și AOL după ce a investit cel puțin 9 miliarde de dolari în platformele care și-au pierdut din relevanță. Astfel, firma de investiții Apollo Global Management ar urma să ofere 4-5 miliarde de dolari pentru pachetul scos la vânzare.

Yahoo! și ALO au pierdut războiul contra Facebook și Google

Această tranzacție este un evenimnt major, având în vedere faptul că Yahoo și AOL sunt cele mai vechi și mai cunoscute mărci de pe Internet din întreaga lume. Înainte ca Google să preia ”conducerea”, Yahoo era principalul motor de căutare pe internet. AOL, pe de altă parte, este serviciul pe care majoritatea oamenilor îl obțineau online.

Verizon a cumpărat Yahoo și AOL cu intenția de a lupta împotriva Google și Facebook, mărci care au ajuns în timp record lideri în industrie. Planul a eșuat deoarece Verizon nu a obținut atât de mult cât se așteptau de la cele două mărci. Pierderile generate de Yahoo! și AOL au devenit din ce în ce mai mari, în vreme ce poziția Google și Facebook devenea din ce în ce mai stabilă.

Yahoo! este cunoscut mai ales pentru motorul de căutare Yahoo Search şi o serie de alte servicii bazate pe un cont unic, printre care Yahoo Directory, Yahoo Mail, Yahoo News, Yahoo Finance, Yahoo Groups, Yahoo Answers, Yahoo Maps, Yahoo Video, ş.a. Yahoo! este unul din cele mai populare site-uri din Statele Unite ale Americii şi din întreaga lume, scrie Whatstrending.