Este pentru prima dată când o platformă de divertisment digital sponsorizează un turneu important de fotbal și este o premieră de marketing pentru TikTok, care s-a extins agresiv în Europa de la lansarea unui hub continental la Londra în 2018.

Care sunt termenii și condițiile tranzacției

Ca parte a tranzacției, TikTok va lansa o serie de caracteristici de conținut pentru a promova turneul. Vom vedea acolo efectele de realitate augmentată, provocările Hashtag și fluxurile video TikTok Live. De asemenea, va permite TikTok să își valorifice influențatorii sau creatorii de conținut, care creează videoclipuri legate de fotbal.

Valoarea tranzacției nu a fost dezvăluită, dar se crede că valorează zeci de milioane de lire sterline. Raportul financiar al turneului pentru ultimul turneu din 2016, care a avut 10 sponsori globali, a arătat venituri de peste 480 milioane EUR (421 milioane GBP) din drepturi comerciale.

Uefa Euro 2020 va lansa, de asemenea, un cont oficial TikTok înainte de turneu. Aplicația va beneficia, de asemenea, de expunerea mărcii atunci când meciurile de fotbal din turneu sunt difuzate pe canalele TV europene. ITV și BBC împărtășesc drepturile TV ale turneului în Marea Britanie.

Ce a declarat directorul de marketing de la UEFA despre contractul cu TikTok

Guy-Laurent Epstein, director de marketing al UEFA, a declarat: „În lunile următoare, așteptăm cu nerăbdare să lucrăm îndeaproape cu TikTok pentru a oferi fanilor la nivel global, o experiență unică și inovatoare a Uefa, care le va oferi oportunitatea să se conecteze și să împărtășească pasiunea lor în jurul unuia dintre cele mai importante evenimente sportive din lume. ”

TikTok, deținută de compania chineză Bytedance, a explodat în peisajul media în 2018.  Platforma video în formă scurtă se mândrește acum cu una dintre cele mai descărcate aplicații din lume.