Soția guvernatorului Californiei, Gavin Newsom, câștigă milioane de dolari cerând școlilor publice să îi ecranizeze propaganda de stânga

Soția guvernatorului Californiei, Gavin Newsom, câștigă milioane de dolari cerând școlilor publice să îi ecranizeze propaganda de stânga Sursa foto: Fernando Gregory | Dreamstime.com

Școlile publice din California nu sunt doar conduse de unii dintre cei mai fideli aliați și beneficiari ai guvernatorului democrat Gavin Newsom, ci servesc și ca cinemauri pentru propaganda de stânga a soției sale, care se presupune că este plătită, parțial, pe cheltuiala contribuabililor.

Un nou raport al organizației de supraveghere a transparenței, OpenTheBooks.com, cu sediul în Illinois, a dezvăluit că organizația nonprofit a lui Jennifer Siebel Newsom, Representation Project, a obținut aproape 1,5 milioane de dolari pentru proiecția a patru filme pe care aceasta le-a scris sau regizat. Se crede că școlile publice americane au cheltuit majoritatea fondurilor pentru a proiecta aceste filme, două dintre ele avându-i ca protagoniști pe doamna Newsom și pe soțul ei.

Adam Andrzejewski, fondator și director executiv al OpenTheBooks.com, a remarcat următoarele: „Proiectul de reprezentare nu numai că solicită donații din partea unor susținători politici cu mulți bani ai lui Gavin Newsom, dar primește și bani din impozitele publice prin intermediul școlilor pentru a crea o nouă generație de susținători și activiști în rândul elevilor școlilor din stat - și din țară”.

Cu ce se ocupă organizația în cauză

The Representation Project este o organizație nonprofit care pretinde că „luptă împotriva sexismului prin filme, educație, cercetare și activism”. A fost fondat de doamna Newsom în 2011, după debutul piesei sale, „Miss Representation” (Domnișoara Reprezentare), care a avut un succes moderat.

Ne puteți urmări și pe Google News

Pe lângă faptul că încearcă să folosească mass-media pentru a fabrica sau a spori opinia publică, grupul recunoaște că utilizează „presiunea colectivă a activismului social” pentru a-i face pe creatorii de conținut să se conformeze gândirii lor în ceea ce privește sexul, rasa și alte probleme. Doamna Newsom și acoliții ei au încercat anterior să îi ruineze financiar pe cei care nu s-au conformat ideologic, atacând agenții de publicitate ai publicațiilor atunci când acestea nu au vrut să le cânte în strună.

„Miss Representation” este una dintre cele patru piese de propagandă pe care organizația non-profit a doamnei Newsom le-a distribuit în școlile din California și din Statele Unite.

Filmul presupune de la bun început că „băieții învață că succesul lor este bazat pe dominație, putere și agresivitate”, în timp ce fetele sunt lăsate să creadă că „valoarea lor constă în tinerețea, frumusețea și sexualitatea lor și nu în capacitatea lor de lider”.

Potrivit IMDB, „Marea minciună americană”, film scris și regizat tot de doamna Newsom, „examinează modul în care un sistem de valori din SUA construit pe idealurile extrem de masculine ale banilor, puterii și controlului a glorificat individualismul, a instituționalizat inegalitatea și a subminat capacitatea majorității americanilor de a realiza visul american”.

„Masca în care trăiești” a lui Newsom sugerează că masculinitatea a fost definită în mod prea îngust în America și susține că acest lucru a avut un impact negativ asupra națiunii și a băieților săi.

Acest film conține adrese de site-uri pornografice cu imagini etichetate și cu descrieri precum „face f***” și „cupluri perverse” și include imagini parțial estompate de violență sexuală împotriva femeilor din videoclipuri pornografice, despre care Andrzejewski a subliniat că sunt „grafice chiar și atunci când sunt estompate”.

Representation Project a încadrat cel de-al patrulea film, „Fair Play”, ca o încercare de a insista asupra problemei „inegalității de gen la domiciliu”.

Newsom a scris acest film împreună cu Eve Rodsky, care a insinuat că o mamă care spune că stă acasă pentru a-și crește copiii „face muncă neplătită” tăcând din gură și neafirmându-se prea mult.

Potrivit unui raport de impact 2011-2021 emis de organizația non-profit a lui Newsom, aceste patru filme de propagandă - concepute în parte de cei care au un dispreț evident pentru mamele care stau acasă - au fost difuzate în peste 5.000 de școli în fața a peste 2,6 milioane de copii din Statele Unite.

OpenTheBooks.com a precizat că școlile trebuie să plătească între 49 și 599 de dolari pentru a-i expune pe copii la aceste filme, și au făcut-o de bunăvoie.

Din 2012, Representation Project ar fi încasat 1.483.001 de dolari din venituri din proiecții. Nu este clar cât din această sumă a fost generată doar în California.