Simion: Casele de 35.000 €, echivalente cu dusul la coafor al lui Nicușor Dan, un plan de marketing

Simion: Casele de 35.000 €, echivalente cu dusul la coafor al lui Nicușor Dan, un plan de marketingNicușor Dan, George Simion. Sursa foto: captură video

George Simion a discutat despre casele de 35.000 de euro pe care le-a promis în campanie, comparându-le cu „dusul la coafor” al lui Nicușor Dan, menționând că acestea au fost parte a „campaniei”. În replică, Nicușor Dan a spus că atunci când se duce la coafor, nu oferă speranțe false.€

Simion, despre casele promise: „Anumite lucruri sunt interpretate greșit”

Când a fost întrebat cum intenționează să își îndeplinească promisiunile din „planul Simion”, care include construirea a un milion de locuințe în jurul marilor orașe, vânzarea acestora la prețul de 35.000 de euro, refinanțarea creditelor ipotecare cu dobândă zero și oferirea de case la un leu pentru românii care se întorc din diaspora, Simion a afirmat că „anumite lucruri sunt interpretate greșit”.

„Planul Simion, pe care intenționez să îl respect în momentul când colegii mei, împreună cu o coaliție patriotică, vor ajunge la guvernare, presupune implementarea unor măsuri concrete pentru bunăstarea românilor.

Sunt sigur că ați fost cu toții în Italia, în Spania și ați văzut programe în sudul Italiei de repopulare a acestei zone cu proiecte de genul case la un euro, case care trebuie reconstruite, case care sunt date tinerilor. Eu pun accentul pe tineri, pe fondul locativ, pe disparitatea socială despre care am discutat”, a declarat liderul AUR la dezbaterea electorală de la Euronews.

Refromele propuse de liderul AUR

Liderul AUR nu a discutat despre sursele de finanțare, dar a vorbit despre „o reformă adevărată în administrație”, propunând reducerea numărului de ministere la 12 și a secretarilor de stat la 50.

De asemenea, a menționat referendumul din 2009, când românii au votat pentru un parlament format din 300 de membri.

Nicușor Dan: Eu nu dau speranțe false cetățenilor

Când primarul Capitalei l-a întrebat dacă a existat un plan de marketing legat de casele la 35.000 de euro, Simion a răspuns că, la fel cum mersul la coafor sau tunsul sunt un plan de marketing, și promovarea caselor la 35.000 de euro face parte dintr-un astfel de plan.

„La fel cum și mersul dumneavoastră la coafor sau unde ați fost pentru a vă tunde a fost un plan de marketing, sigur că încercăm să transmitem această idee, faptul că a fost un plan de marketing... nu înseamnă cum ați dezinformat dumneavoastră și susținătorii dumneavoastră că acest program nu trebuie implementat.

Acest program, din punct de vedere al dezvoltării urbanistice, este vital pentru viitorul României”, a declarat liderul AUR.

Nicușor Dan a răspuns: „diferența este că atunci când eu mă duc la coafor nu stau zeci de mii de oameni la coadă și că eu nu dau speranțe false”.