Samsung a început să se implice la Jocurile Olimpice ca sponsor local la Jocurile Olimpice din Seul 1988 și va sprijini Jocurile Olimpice până după JO de la Tokyo din 2020.

„Suntem încântaţi că putem continua parteneriatul nostru cu Samsung”, a declarat preşedintele IOC, Thomas Bach, într-un comunicat de presă. 

„Finanţarea generată de programul TOP permite atleţilor din întreaga lume să se pregătească şi să concureze la fiecare ediţie a JO” adaugă Thomas Bach.

Următoarea ediţie a Jocurilor Olimpice de vară va avea loc în 2016 la Rio de Janeiro în timp ce următoarea Olimpiada de iarnă va avea loc în 2018 în oraşul Pyeongchang din Coreea de Sud.

Analiștii estimează că contractele încheiate cu sponsorii principalii generează venituri de 100 de milioane de dolari pe o perioadă de patru ani.

Pe lângă Samsung, şi alţi sponsori importanţi ai JO precum McDonald's, Coca-Cola, Panasonic şi Atos, au decis şi ei să-şi prelungească contractele de sponsorizare până în 2020 şi dincolo.