Deși știrile despre pandemia de coronavirus domină audiențele în această perioadă, majoritatea românilor au preferat divertismentul vineri seara.

Potrivit paginademedia.ro, show-ul de vineri a înregistrat o audiență de aproape trei ori mai mare decât toate posturile de știri luate la un loc. În rândul celor între 18 și 49 de ani, diferența a fost și mai mare: toate televiziunile de știri împreună au strâns în fața televizoarelor, de peste patru ori mai puțini telespectatori tineri decât Românii au talent singur, a mai precizat sursa citată.

Așadar, la nivel național, circa 3,3 milioane de români s-au uitat la emisiunea Românii au talent, în fiecare minut. Kanal D pe locul al doilea (953.000) și Antena 1 pe trei (476.000).

În mediul urban, emisiunea de pe Pro TV a avut o medie de 1,8 milioane de români în fața televizoarelor.

La bătaie cu show-ul Românii au talent, celelalte posturi au avut:

Antena 1 – Cod Roșu la Casa Albă (20:00) și Ziua Z: Apocalipsa (22:15)

Kanal D – Mă numesc Zuleyha (20:00) și Vulturii de noapte (22:00).