Prințul Harry și soția sa Meghan Markle, care au luat prin surprindere Casa Regală britanică prin distanțarea oficială de săptămâna trecută, vor să lanseze la nivel global brandul ”Sussex Royal” pentru o serie de bunuri și activități precum îmbrăcăminte, papetărie, dar și activități civice, scrie The Guardian.

Cei doi au depus o aplicație la the World Intellectual Property Organization (WIPO) care acoperă piețele din UE, SUA, Australia și Canada prin intermediul noii lor fundații.

Harry și Meghan au sfidat- pe Regina Elisabeta a II-a a Marii Britanii prin faptul că au anunțat unilateral „distanțarea” de Casa Regală britanică, deși regina îl rugase inițial să nu facă publică această decizie, scrie g4media.

Astfel, regina l-a rugat pe prințul Harry să nu anunțe public decizia drastică prin care ducii de Sussex au renunțat la rangul de membri „seniori” ai familiei regale. Cu toate acestea, Harry nu a ținut cont de rugăminte și a decis să facă publică decizia.

„După multe luni de reflecţie şi discuţii, am ales să facem o tranziţie anul acesta prin configurarea unui nou rol progresiv în instituţie”, au scris Harry și Meghan pe Instagram.

„Intenţionăm să renunţăm la statutul de membri seniori ai Familiei Regale şi să muncim pentru a deveni independenţi financiar, dar vom continua să o susţinem deplin pe Majestatea sa regina”, se arată în mesajul celor doi.

Cei doi îşi vor împărţi timpul între Marea Britanie şi America de Nord.

Te-ar putea interesa și: