America nu este străină de ideea farfuriilor zburătoare, atât prin rapoartele despre ambarcațiuni neobișnuite care zboară pe cerul de deasupra noastră și până la filme despre extratereștri din altă lume care ne invadează.
Însă, în anii 1950, în timp ce mania OZN-urilor crescuse, un alt tip de farfurie zburătoare a fost testat de Departamentul de Apărare al Americii. Acest avion neobișnuit, circular, a fost cunoscut sub numele de VZ-9 Avrocar, dar astăzi, este cunoscut ca farfuria zburătoare a Americii.
În timpul celui de-al Doilea Război Mondial, piloții din SUA și Royal Air Forces au fost însărcinați să apere Marea Britanie de bombardamentele nocturne efectuate de Luftwaffe din Germania. Însă a existat o singură problemă: nimeni nu s-a angajat, înainte, în lupte aeriene noaptea, pe scară largă. Astăzi, piloții se bazează pe o varietate de sisteme pentru a sprijini operațiunile de luptă în condiții de lumină slabă. În timp ce radarul montat își va găsi în cele din urmă calea, majoritatea piloților vor rămâne doar cu radio-urile și vederea lor.
În acest timp, luminile neobișnuite erau adesea raportate zburând alături de avioane militare. Aceste OZN-uri, supranumite Foo Fighters, au luat cu asalt Statele Unite odată ce știrile au revenit din spațiul european, pentru a fi făcute o serie de observații și rapoarte neobișnuite în Statele Unite, potrivit nationalinterest.org.
Canada a început să-și proiecteze propria farfurie zburătoare
Printre unii, inclusiv designerul Avrocar, Jack Frost, acești luptători Foo păreau mai puțin vizitatori extratereștri și mai mult designuri avansate de avioane naziste. Pentru a nu rămâne în urmă Canada , a început să-și proiecteze propria farfurie zburătoare.
Canada s-a dovedit, în cele din urmă, dezinteresată de farfuria zburătoare a lui Frost. Însă farfuria și-a găsit stăpânii la Forțele Aeriene și Armata SUA, care căutau soluții creative pentru noile probleme de luptă. Armata dorea o platformă de recunoaștere subsonică care să poată livra cu ușurință trupele pe linia frontului.
Forțele aeriene doreau un avion care să poată decola fără a avea pistă, să se deplaseze sub radarul inamic și să scape de luptători la viteze supersonice. Conform afirmațiilor lui Frost, farfuria sa VZ-9 Avrocar ar putea face toate acestea și multe altele. De fapt, Frost a susținut că Avrocar va face Mach 4 și va zbura la 30 de metri. În cele din urmă, nu a îndeplinit niciodată aceste afirmații.