ONRC scoate noi posturi la concurs. De ce documente au nevoie românii care vor să se angajeze
- Bianca Pislaru
- 18 octombrie 2024, 06:55
O instituție publică demarează un amplu proces de recrutare. Este vorba de Oficiul Național al Registrului Comerțului (ONRC) care a venit cu vești bune pentru români. Au fost scoase la concurs 182 de posturi de execuție la nivelul sediului central și al oficiilor registrelor comerțului. Cei interesați de această oportunitate își pot depune dosarul până pe 31 octombrie.
Oficiul Național al Registrului Comerțului este în căutare de noi angajați. Cele 182 de noi posturi scoase la concurs vizează funcții precum consilier juridic, specialist IT, expert specialist și multe altele. Află care sunt documentele de care ai nevoie pentru a te putea înscrie.
Noi posturi scoate la concurs de ONRC
ONRC va organiza în perioada următoare un concurs în scopul ocupării celor 182 de posturi disponibile în cadrul instituției. Cele mai multe posturi scoate la concurs vizează domeniul Registrului Comerțului Central, fiind disponibile 46 de posturi. De asemenea, alte 32 de posturi au fost oferite pentru domeniul juridic, iar 21 de posturi sunt încadrate la domeniul economic și de investiții. În plus, au fost scoase la concurs 16 posturi pentru specialiști IT.
Persoanele care doresc să aplice pentru aceste posturi își pot depune dosarul. Ulterior, aceștia vor avea de susținut o probă scrisă și un interviu. De asemenea, pentru domeniul IT, candidații sunt supuși și unei probe practice. Dosarele candidaților pot fi depuse fizic la departamentul de resurse umane din cadrul ONRC. De asemenea, înscrierea poate fi realizată și prin intermediul Poștei Române.
Documente necesare pentru înscriere
Pentru a se înscrie în concursul de ocupare a posturilor vacante din cadrul ONRC, candidații trebuie să depună un dosar cu documentele necesare. Astfel, dosarul trebuie să conțină un formular de înscriere la concurs, un CV, o copie a actului de identitate, o adeverință de sănătate și o copie a certificatului de căsătorie dacă este necesar. De asemenea, pentru a atesta pregătirea în domeniu, candidații trebuie să prezinte și o copie a documentelor care atestă nivelul studiilor sau efectuarea anumitor specializări. Este necesar ca dosarul de înscriere să conțină și o copie a carnetului de muncă, un extras REVISAL însoțit de adeverință de vechime și cazierul judiciar.
Perioada de înscriere la concurs este 17-31 octombrie. Rezultatele vor urma să fie afișate pe data de 5 noiembrie, iar eventualele contestații vor fi rezolvate până pe 8 noiembrie. Ulterior, candidații vor susține proba scrisă pe data de 21 noiembrie, iar proba de interviu pe data de 3 decembrie. De asemenea, pentru specializările IT, proba practică va fi susținută pe 11 noiembrie.
Rezultatele finale ale concursului ONRC vor fi afișate pe data de 13 decembrie 2024.