Noi modificări la WhatsApp. Vei putea să-ți gestionezi mai ușor memoria telefonului

Noi modificări la WhatsApp. Vei putea să-ți gestionezi mai ușor memoria telefonului Sursa foto. EVZ

Utilizatorii aplicației WhatsApp vor avea la dispoziție o nouă funcționalitate care le va permite să-și administreze mai eficient spațiul din memoria telefonului mobil.

WhatsApp aduce o nouă îmbunătățire aplicației, în sprijinul celor care nu au telefoane performante, astfel încât să folosească cu mai multă eficiență spațiul din memorire. Noul update îi va ajuta să șteargă mai ușor fișierele care ocupă spațiu pe telefon și astfel să-și elibereze memoria dispozitivului, având în vedere că nu toţi au telefoane performante, potrivit TheVerge.

Funcția va devein disponibilă începând de zilele acestea pentru toți utilizatorii, iar cei care doresc să o activeze o vor putea face apelând în Setări – Stocare și date – Administrează Stocare. Mulțumită noului update, spațiul ocupat de fișierele transmise pe WhatsApp va fi mai uşor de gestionat, prin selectarea opțiunilor „Mesaje redirecționate de multe ori” sau „Mai mari de 5 MB”.

Ce schimbări mai aduce WhatsApp

WhatsApp aduce și alte schimbări aplicației, menite să ușureze utilizarea acesteia. Reprezentanții WhatsApp au anunțat, de curând, că vor lansa o altă funcție nouă, care va permite utilizatorilor să facă cumpărături. Aceștia își vor putea comanda produse direct din ferestrele de chat, în același mod în care o pot face deja pe rețelele de socializare Facebook și Instagram.

Ne puteți urmări și pe Google News

Sesiunea de shopping începe cu un mesaj care va fi transmis de utilizator către magazinul din care dorește să-și achiziționeze produsele, în care va solicita informații despre ceea ce caută, dacă aceste mărfuri corespund nevoilor sale și cum le poate achiziționa. Ulterior, după primirea acestui mesaj, compania care deține magazinul va răspunde trimițând un catalog care va cuprinde produsele solicitate și caracteristicile acestora.

De asemenea, utilizatorul poate adresa şi alte întrebări legate de mărfurile care-l interesează, înainte de a face achiziţia propriu-zisă. În aceste condiții, având în vedere volumul mare de informații ce trebuie transmise, magazinele vor folosi, cel mai probabil, aplicații robot care vor fi programate să ofere răspunsuri la o largă categorie de întrebări formulate de potențialii clienți.

În cele din urmă, dacă se hotărăște și dorește să cumpere produsele despre care a solicitat informații, utilizatorul va putea face achiziția direct din fereastra de chat în care vorbit cu aplicația robot a magazinului.