Grupul Orange a realizat, în perioada iulie-septembrie 2020, o cifră de afaceri de 273,1 milioane euro, în scădere cu 2,1% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, ca urmare a vânzărilor moderate înregistrate în contextul crizei COVID-19, scădere pronunţată mai ales în ceea ce priveşte vânzările de echipamente, se arată în comunicatul companiei.

Reţeaua TV şi servicii mobile

La 30 septembrie 2020, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.613.176 de clienţi, menţinându-se la nivelul T3 2019. Serviciul de televiziune prin cablu şi satelit, Orange Home TV, număra la finalul lunii septembrie 519.869 clienţi, în uşoară scădere faţă de T3 2019, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 377.272 de clienţi, în creştere cu 13% faţă de aceeaşi perioadă din 2019.

Dezvoltarea reţelei Orange a continuat şi în perioada iulie – septembrie 2020, când 1.297 de noi localităţi au primit acces la conectivitate 4G+, pentru un număr de peste 845.000 de locuitori. Astfel, la finalul lunii septembrie, 63,84% din populaţia ţării avea acces la viteze 4G+. Reţeaua 4G, la finalul celui de-al treilea trimestru, acoperea 98.99% din populaţia ţării şi 100% din cea urbană.

În contextul crizei sanitare şi al creşterii nevoii utilizatorilor de a fi conectaţi online, consumul de date mobile a avut o creştere de 37% în T3 2020 comparativ cu T3 2019, se menţionează în comunicat.

Unde este disponibil 5G

În august 2020, Orange a anunţat acoperire 100% 5G pentru Bucureşti, această reţea fiind astfel disponibilă şi în alte 14 oraşe: Bragadiru, Braşov, Chitila, Cluj-Napoca, Constanţa, Iaşi, Măgurele, Otopeni, Ovidiu, Pantelimon, Popeşti-Leordeni, Predeal, Timişoara şi Voluntari.
De asemenea, în trimestrul 3 al acestui an a continuat extinderea reţelei proprii de fibră optică, disponibilă la nivel naţional în 178 localităţi.

Reprezentanţii companiei subliniază că digitalizarea accelerată a companiilor din perioada pandemiei şi nevoia crescută de soluţii IT a influenţat şi sectorul B2B. Veniturile pentru produsele IT&C oferite de Orange Business Services au crescut cu 21% în comparaţie cu T3 2019, iar interesul mult mai mare pentru securitate cibernetică, în contextul mutării activităţii angajaţilor în online, a dus la o creştere de aproape 26% pentru soluţia Business Internet Security.

O creştere importantă s-a regăsit la operaţiuni financiare Orange Money

CONTINUAREA ARTICOLULUI IN PAGINA URMATOARE