Netflix lovește și a doua oară. Partea a doua a serialului minune face furori
- Antonia Hendrik
- 1 ianuarie 2025, 22:47
Netflix a lansat serialul Squid Game (Jocul Calamarului) a doua zi după Crăciun. Ultimele zile ale anului au atras mulți abonați, spre producția care a avut un succes uriaș după lansarea primei părți
Netflix vine cu un cadou de sărbători: „Jocul Calamarului”
Trailerul lansat de Netflix oferă abonaților o primă impresie asupra noilor jocuri letale și a dinamicii tensionate dintre personaje, promițând o continuare captivantă a celui mai urmărit serial din lume.
Așadar, un nou capitol marchează continuarea serialului de succes internațional, iar Gi-hun se întoarce cu un plan bine definit, renunțând la călătoria sa spre Statele Unite.
Seong Gi-hun, interpretat de actorul Lee Jung-jae, revine în prim-plan, de data aceasta implicat într-o confruntare intensă cu enigmaticul „Om din Față”, jucat de Lee Byung-hun. Pe măsură ce noi provocări își fac apariția, tensiunile cresc, iar determinarea lui Gi-hun de a pune capăt jocurilor pentru totdeauna devine mai puternică ca niciodată.
Regulile noilor jocuri, pline de capcane
Noile jocuri introduc mize impresionante în sezonul doi, iar concurenții se confruntă nu doar cu capcanele fizice și psihologice ale competiției, ci și cu relațiile interumane pline de trădări și surprize.
Iar această extindere a distribuției promite o diversitate mai mare în interacțiunile dintre personaje și un suspans care te va ține cu inima în dinți.
Pe lângă distribuția sa deja legendară, regizorul și scenaristul Hwang Dong-hyuk continuă să abordeze teme profunde legate de societate, putere și natura umană. Fanii pot anticipa o poveste la fel de captivantă și plină de simbolism, care a consacrat serialul ca un adevărat fenomen global.
Netflix vine cu un cadou de sărbători: „Jocul Calamarului”. Sursa foto: netflix.com
Serialul de pe Netflix a stârnit controverse
Squid Game a fost lansat la nivel mondial pe 17 septembrie 2021, primind recenzii favorabile din partea criticilor și atrăgând atenția internațională. Din noiembrie 2021, a devenit cel mai vizionat serial de pe Netflix, stabilind recorduri în 94 de țări și atrăgând peste 142 de milioane de spectatori, cu un total de 1,65 miliarde de ore de vizionare în primele patru săptămâni de la lansare, depășind astfel serialul anterior de succes, Bridgerton.
De asemenea, spectacolul a generat controverse din cauza popularității sale în rândul copiilor mici, în ciuda ratingurilor de vârstă mature aplicate la nivel global.