Mutarea deceniului în mass-media din România. Concurența e în panică totală. ”Leul” intră în scenă

Mutarea deceniului în mass-media din România. Concurența e în panică totală. ”Leul” intră în scenă televiziune / Sursa: arhiva EVZ

Emisiunea Imperiul leilor de pe Pro Tv se bucură de un succes formidabil, iar televiziunea s-a gândit să profite la maxim! Cel mai tânăr milionar din România a semnat cu îndrăgitul post și se va alătura formatului.

Imperiul Leilor este show-ul de televiziune care sprijină antreprenorii din România și îi ajută să își finanțeze afacerea mult visată. Zeci de oameni au avut șansa să își ducă planul la bun sfârșit. Cinci investitori de top sunt pregătiți să finanțeze cele mai bune idei: Dan Șucu, Dr. Wargha Enayati, Cristina Bâtlan, Sebastian Dobrincu și Dragoș Petrescu sunt leii sezonului 3 Imperiul Leilor.

Cei mai de succes lideri de business din România ascultă poveștile și ideile micilor antreprenori și aleg persoana cu cel mai mare potențial. În acest sezon, Dan Șucu, Dr. Wargha Enayati, Cristina Bâtlan, Sebastian Dobrincu și Dragoș Petrescu vor alege cele mai inedite, puternice și realizabile afaceri.

Surprizele PRO TV

Dan Șucu este unul dintre cei mai de succes antreprenori din România. Acesta a intrat în lumea business-ului în 1990, cu doar 1.000 de dolari în buzunar. O călătorie în Franța a fost marea lui revelație și a reușit să contruiasca o afacere de vis grupul Mobexpert, care înglobează astăzi 8 fabrici, 26 de hypermarketuri și magazine de mobilă, atât în țară, cât și în străinătate, și peste 2.300 de angajați.

Ne puteți urmări și pe Google News

Sebastian Dobrincu este marea surpriză PRO TV, fiind cel mai tânăr milionar român. Acesta este fondatorul Storyheap, o platformă care a devenit lider pe piața de digital marketing și care are în portofoliu clienți precum Selena Gomez, Tumblr, Hulu, Universal Music sau Shake Shack. A fost numit ”Cel mai tânăr milionar din Silicon Valley” și unul dintre tinerii de succes sub 30 de ani din topul Forbes. Social Media a fost principalul lucru pe care s-a axat și și-a dorit ca firmele să se extindă și în mediul online. Printre clienții acestor servicii se numără: Universal, Interscope Records și HubSpot.

Dr. Wargha Enayati și-a dorit să îmbine știința cu credința și a ajuns să fie fondatorul Rețelei Private Regina Maria și al Enayati Medical City, primul oraș medical din România. Este Președintele Enayati Group, un consorțiu de companii din domeniul medical și de 11 ani a înființat Fundația Inovații Sociale Regina Maria. Pe lângă mai multe concepții, Enayati și-a dorit toată viața să salveze oamenii aflați în probleme, potrivit Capital.