Momente de groază în avion. Au zburat 4 ore lângă cadavrul unei pasagere

Momente de groază în avion. Au zburat 4 ore lângă cadavrul unei pasagereQatar Airways. Sursa foto: X

Un cuplu australian a trăit momente „traumatizante” în timpul unui zbor al companiei Qatar Airways, după ce a fost nevoit să stea lângă un cadavru timp de patru ore.

Mitchell Ring şi Jennifer Colin se duceau la Veneţia pentru o vacanţă de vis. Cei doi au povestit că o femeie a murit pe culoarul de lângă ei în timpul zborului de la Melbourne la Doha.

Au lăsat cadavrul lângă pasager

Personalul de bord a acoperit cadavrul acesteia cu pături și l-au lăsat lângă Mitchell Ring pentru restul de patru ore ale zborului, fără să-l mute pe pasager, deşi existau locuri libere.

Qatar Airways şi-a cerut scuze, însă cei doi australieni susţin însă că nu au fost contactaţi sau nu li s-a oferit sprijin de către Qatar Airways sau Qantas, compania aeriană prin care au rezervat zborul.

Aceștia au declarat că ar trebui să existe un protocol care să asigure că pasagerii de la bord sunt trataţi cu atenţie în astfel de situaţii. potrivit bbc.

Pasagerii de lângă cadavru

Pasagerii de lângă cadavru. Sursa foto: captură video

Pasagerul nu a fost mutat

Ring a povestit că personalul a răspuns în cel mai scurt timp atunci când femeia s-a prăbuşit.

„Din păcate, doamna nu a putut fi salvată, ceea ce a fost destul de dureros de văzut. Era o doamnă destul de corpolentă şi personalul nu au putut să o scoată pe culoar.

Apoi au aşezat-o pe doamnă pe scaunul de lângă mine”, a povestit acesta.

Partenera lui a putut să se mute pe un scaun liber din apropiere, dar Ring spune că personalul de bord nu i-a oferit şi lui posibilitatea de a face acest lucru, deşi existau locuri libere.

Când avionul a aterizat patru ore mai târziu, pasagerilor li s-a cerut să rămână pe loc în timp ce personalul medical şi poliţia au urcat la bord.

I-a văzut fața decedatei

Mitchell Ring a spus că lucrătorii de la ambulanţă au început să tragă păturile de pe cadavru australianul i-a văzut faţa moartei.

„Ar fi trebuit să fim contactaţi: aveţi nevoie de sprijin, aveţi nevoie de consiliere?”, au comentat cei doi.

Jennifer Colin a numit experienţa „traumatizantă”.

„Înţelegem pe deplin că nu putem face compania aeriană responsabilă pentru moartea bietei doamne, dar trebuie să existe un protocol pentru a avea grijă de clienţii de la bord”, a declarat ea.

Reacția companiei aeriene

Qatar Airways și-a cerut scuze pentru incident.

„În primul rând, gândurile noastre sunt alături de familia pasagerului care a decedat, din păcate, la bordul zborului nostru.

Ne cerem scuze pentru orice inconvenient sau suferinţă pe care acest incident le-ar fi putut provoca şi suntem în curs de contactare a pasagerilor în conformitate cu politicile şi procedurile noastre”, a transmis compania.

Ne puteți urmări și pe Google News