Incendiul a fost zărit de mecanic în jurul orei 19:45. Locomotiva, care circula pe secțiunea Constanța Port-Palas, pe firul 1, cale dublă electrificată, trăgea o garnitură formată din mai multe vagoane goale. Mecanicul a anunțat pompierii că incendiul vine de la gurile de aerisire ale locomotivei. El a scos locomotiva de sub tensiune, așteptând intervenția pompierilor.

 

La fața locului au ajuns pompierii de la Detașamentul Port, cu două autospeciale de stingere și un echipaj medical de prim ajutor SMURD B. Polițiștii de la Transporturi au ajuns și ei. Trenul era oprit după trecerea la nivel cu calea ferată. Traficul feroviar și rutier a fost blocat. Flăcările s-au extins, cu degajare mare de fum. Din primele informații ardea compartimentul motor.

Ulterior, s-a constatat că incendiul  a pornit de la un scurt circuit la transformatorul principal al locomotivei. Iar de la scurtcircuit a luat foc și uleiul din transformator, fapt ce a dat amploare flăcărilor. Nu există risc de risc de explozie și nu sunt victime, vagoanele fiind goale și personalul, autoevacuat.

 

Te-ar putea interesa și: