Influencerii sunt la pământ. Conturile lor s-au golit. Asistăm la sfârșitul unei ere

Influencerii sunt la pământ. Conturile lor s-au golit. Asistăm la sfârșitul unei ereInfluencerii. Sursa foto: Pixabay

Influencerii nu s-au gândit niciodată că vor avea parte de o scădere a interesului pe rețelelor sociale. Creatorii de conținut vorbesc acum despre decizia lor de a lăsa în urmă „meseria” asta și să revină la joburile tradiționale.

Influencerii asistă la sfârșitul unei ere

Aceasta este o întorsătură extrem de surprinzătoare după ani în care au glorificat rețelele sociale. Anul acesta, economia influencerilor a atins apogeul la 24 de miliarde de dolari, în creștere față de 1,7 miliarde de dolari în 2016.

Odată cu creșterea rapidă a numărului de influenceri, a devenit jobul de vis pentru mulți tineri, în special pentru adolescente.

Conform unui sondaj realizat de Junior Achievement US în colaborare cu EY , 76% dintre adolescenți (cu vârste cuprinse între 13 și 17 ani) și-au manifestat interesul pentru antreprenoriat.

Iar cea mai ușoară cale de a face bani pentru ei a fost cea de creator de conținut în social media. În opinia lor, este o meserie (dacă se poate numi așa) care te poate propulsa pe rețelele de socializare.

Creatorii de conținuit se lovesc de instabilitatea financiară

Maryam Salam-Adesh, influencer în domeniul modei și al stilului de viață, a revenit la muncă la începutul acestui an și nu regretă deloc decizia luată. La numai 29 de ani spune că avea conturile goale.

„La începutul fiecărei luni, nu știam câți bani vor intra, iar asta era foarte tulburător. Am ajuns în punctul în care contul meu bancar era de fapt la zero”, a declarat tânăra.

@anawolfermannim about to become a corporate america girly who also does social media purrrrr♬ original sound - Ana Wolfermann

Anushka Purohit, creatoare de conținut din Hong Kong, a decis să se anagjeze la o corporație unde porgramul este de la 9 la 5 după absolvirea facutății, în loc să devină influencer cu normă întreagă, din cauza instabilității financiare.

Tânăra în vârstă de 24 de ani, care postează în principal pe LinkedIn și Instagram, a vrut, totodată, să acumuleze abilități despre care credea că ar putea veni doar lucrând cu alți profesioniști într-o firmă bine stabilită.

„Expunerea pură pe care o ai făcând parte dintr-o companie mai mare este ceva ce îți va lua foarte mult timp să construiești organic pe cont propriu”, a spus Purohit.

Influencerii s-au săturat să deschidă toată ziua pachete cu produse

Influencerii au împărtășit o opinie foarte interesantă. Au subliniat faptul că a petrece întregii zile deschizând pachetele, aranjându-se făcând fotografii cu ce mănâncă cum se îmbracă, te transformă în superficial și materialist.

„Un loc de muncă va rămâne întotdeauna un loc de muncă. Fiind cineva care a schimbat industria de mai multe ori, sfatul meu sincer este să găsești un loc de muncă care să rezoneze cu valorile tale și unul pe care îl poți tolera”, spune Ana Wolfermann, care își împărtășește experiența cu privire la renunțarea la rețelelor sociale, potrivit medium.com.