Un ghid de comunicare de uz intern al PSD dedicat strângerii de semnături pentru Pactul Național pentru Bunăstarea Românilor a fost împărțit activiștilor de partid. PSD a pornit o campanie la nivel național, asumată de Viorica Dăncilă, premier și președinte al partidului, prin mai multe acțiuni. Una din ele este o petiție online care până la această oră a strâns doar 5.800 de semnături.

„Pactul pentru bunăstarea românilor, care trebuie să fie garanția politică a continuării creșterii nivelului de trai al românilor în perioada următoare. Bunăstarea socială e cel mai simplu și clar obiectiv în jurul căruia se pot aduna partidele din România.

Și vreau ca oamenii să primească o minimă asigurare scrisă din partea întregii clase politice că nu li se vor tăia salariile și pensiile, așa cum s-a făcut în guvernarea 2010-2012.”, se spune în acest document.

Iată cum sunt învățați activiștii să se adreseze electoratului.

În cursul comunicării cu electoratul trebuie să fie sugerată foarte clar ideea că dacă vin celelalte partide la putere vor tăia pe viitor pensiile și salariile.

Acest ghid de comunicare a fost împărțit în toată țara organizațiilor de partid, în unele localități unde social-democrații au pârghii de putere fiind folosiți angajați ai primăriilor pentru strângerea de semnături.

Te-ar putea interesa și: