Câți români s-au uitat la meciul de adio al Generației de Aur, transmis de Pro TV
- Antonia Hendrik
- 26 mai 2024, 15:30
Generaţia de Aur a făcut spectacol în meciul său de adio, sâmbătă seara, pe Arena Naţională, învingând selecţionata Legendelor Lumii, cu scorul de 3-2. Iar audiențele au fost pe măsura evenimentului.
Generaţia de Aur a rupt audiențele
Pe teren, antrenorii Anghel Iordănescu şi Jose Mourinho au trimis următorii foști mari jucători:
Generaţia de Aur: Prunea – Dan Petrescu, Răzvan Prodan, Belodedici, D. Munteanu – Sabău, Lupescu, Gheorghe Popescu, Ilie Dumitrescu – Răducioiu, Hagi.
Legendele Lumii: Dida – Maicon, Panucci, Djukic, Candela – Edmilson, Giovanni, Karagounis, Rivaldo – Stoichkov, Nuno Gomes.
Totul a fost la superlativ, iar tehnicianul Jose Mourinho a declarat, sâmbătă seară, după meciul de adio al Generaţiei de Aur, că pentru el a fost o plăcere să fie alături de oameni care au făcut istorie în fotbal.
Generația de Aur. Sursa foto: Facebook
Audiențele au fost pe măsura spectacolului
În minutele de vârf ale partidei se uitau la Pro TV aproape 2,2 milioane de români, după cum anunţă postul de televiziune. Meciul a fost cel mai urmărit program pe intervalul de difuzare.
Şi Arena Naţională a înregistrat un record, cu meciul Generaţiei de Aur a României (condusă, pe bancă, de Anghel Iordănescu): 54.967 de oameni pe stadion, cea mai mare ocupare din istoria Arenei.
Comercial: Pe publicul comercial al Pro TV, audienţa staţiei a fost de două ori mai mare decât a locului doi, ocupat de Antena 1.
Pro TV: „În rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 8.7 puncte de rating şi 31.7% cotă de piaţă, faţă de locul 2 care avea doar 4.6 puncte de audienţă şi 16.6% share”.
Pe acest segment, înseamnă că la Pro TV s-au uitat 560.000 de telespectatori, iar la Antena 1 (care difuza Te cunosc de undeva) erau aproape 300.000.
Urban: Primul loc şi la oraşe pentru meci. Partida de pe Pro TV s-a apropiat de un milion de telespectatori, faţă de aproape 600.000 la Antena 1.
Nașional: „De-a lungul difuzării, aproape 1.7 milioane de români au trăit emoţia revederii jucătorilor Generaţiei de Aur”, spun cei de la Pro TV.
Generația de Aur. Sursa foto: Facebook
Meciul Generaţia de Aur a eclipsat o emisiune celebră
Locul al doilea pentru „Te cunosc de undeva”, cu aproape un milion de telespectatori.
Pro TV: în minutul de aur, la ora 22:34, aproape 2.2 milioane de telespectatori erau cu ochii pe spectacolul din teren şi din tribune
Audienţa posturilor TV pe intervalul meciului de adio Generaţia de Aur (20.20-22.35), la nivel NAŢIONAL:
- Pro TV - 1.684.000 de telespectatori (9,6 rating, 27,3 share),
- Antena 1 - 990.000 (5,7 rtg, 16 share),
- Kanal D - 387.000,
- Happy Channel - 325.000
- România TV - 305.000
- Antena 3 - 180.000
Audienţa posturilor TV pe intervalul meciului de adio Generaţia de Aur (20.20-22.35), în mediul URBAN:
- Pro TV - 936.000 de telespectatori (9,5 rating, 27,5 share)
- Antena 1 - 590.000 (6 rtg, 17,4 share)
- Kanal D - 175.000
- Happy Channel - 200.000
- România TV - 150.000
- Antena 3 - 135.000
Audienţa posturilor TV pe intervalul meciului de adio (20.20-22.35), iar pe segmentul Comercial Naţional 21-54 ABCD:
- Pro TV - 562.000 de telespectatori (8,7 rtg, 31,7 share)
- Antena 1 - 295.000 (4,5 rtg, 16,6 share)
- Kanal D - 110.000
- Happy Channel - 90.00
- România TV - 28.000
- Antena 3 - 30.000, potrivit paginademedia.ro.