Câți români s-au uitat la meciul de adio al Generației de Aur, transmis de Pro TV

Câți români s-au uitat la meciul de adio al Generației de Aur, transmis de Pro TV Generația de Aur. Sursa foto: Facebook

Generaţia de Aur a făcut spectacol în meciul său de adio, sâmbătă seara, pe Arena Naţională, învingând selecţionata Legendelor Lumii, cu scorul de 3-2. Iar audiențele au fost pe măsura evenimentului.

Generaţia de Aur a rupt audiențele

Pe teren, antrenorii Anghel Iordănescu şi Jose Mourinho au trimis următorii foști mari jucători:

Generaţia de Aur: Prunea – Dan Petrescu, Răzvan Prodan, Belodedici, D. Munteanu – Sabău, Lupescu, Gheorghe Popescu, Ilie Dumitrescu – Răducioiu, Hagi.

Legendele Lumii: Dida – Maicon, Panucci, Djukic, Candela – Edmilson, Giovanni, Karagounis, Rivaldo – Stoichkov, Nuno Gomes.

Ne puteți urmări și pe Google News

Totul a fost la superlativ, iar tehnicianul Jose Mourinho a declarat, sâmbătă seară, după meciul de adio al Generaţiei de Aur, că pentru el a fost o plăcere să fie alături de oameni care au făcut istorie în fotbal.

Ar putea fi o imagine cu 5 persoane, persoane jucând fotbal, persoane jucând fotbal şi textGenerația de Aur. Sursa foto: Facebook

Audiențele au fost pe măsura spectacolului

În minutele de vârf ale partidei se uitau la Pro TV aproape 2,2 milioane de români, după cum anunţă postul de televiziune. Meciul  a fost cel mai urmărit program pe intervalul de difuzare.

Şi Arena Naţională a înregistrat un record, cu meciul Generaţiei de Aur a României (condusă, pe bancă, de Anghel Iordănescu): 54.967 de oameni pe stadion, cea mai mare ocupare din istoria Arenei.

Comercial: Pe publicul comercial al Pro TV, audienţa staţiei a fost de două ori mai mare decât a locului doi, ocupat de Antena 1.

Pro TV: „În rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 8.7 puncte de rating şi 31.7% cotă de piaţă, faţă de locul 2 care avea doar 4.6 puncte de audienţă şi 16.6% share”.

Pe acest segment, înseamnă că la Pro TV s-au uitat 560.000 de telespectatori, iar la Antena 1 (care difuza Te cunosc de undeva) erau aproape 300.000.

Urban: Primul loc şi la oraşe pentru meci. Partida de pe Pro TV s-a apropiat de un milion de telespectatori, faţă de aproape 600.000 la Antena 1.

Nașional: „De-a lungul difuzării, aproape 1.7 milioane de români au trăit emoţia revederii jucătorilor Generaţiei de Aur”, spun cei de la Pro TV.

Ar putea fi o imagine cu 5 persoane, persoane jucând fotbal, persoane jucând fotbal şi textGenerația de Aur. Sursa foto: Facebook

Meciul Generaţia de Aur a eclipsat o emisiune celebră

Locul al doilea pentru „Te cunosc de undeva”, cu aproape un milion de telespectatori.

Pro TV: în minutul de aur, la ora 22:34, aproape 2.2 milioane de telespectatori erau cu ochii pe spectacolul din teren şi din tribune

Audienţa posturilor TV pe intervalul meciului de adio Generaţia de Aur (20.20-22.35), la nivel NAŢIONAL:

  • Pro TV - 1.684.000 de telespectatori (9,6 rating, 27,3 share),
  • Antena 1 - 990.000 (5,7 rtg, 16 share),
  • Kanal D - 387.000,
  • Happy Channel - 325.000
  • România TV - 305.000
  • Antena 3 - 180.000

Audienţa posturilor TV pe intervalul meciului de adio Generaţia de Aur (20.20-22.35), în mediul URBAN:

  1. Pro TV - 936.000 de telespectatori (9,5 rating, 27,5 share)
  2. Antena 1 - 590.000 (6 rtg, 17,4 share)
  3. Kanal D - 175.000
  4. Happy Channel - 200.000
  5. România TV - 150.000
  6. Antena 3 - 135.000

Audienţa posturilor TV pe intervalul meciului de adio (20.20-22.35), iar pe segmentul Comercial Naţional 21-54 ABCD:

  1. Pro TV - 562.000 de telespectatori (8,7 rtg, 31,7 share)
  2. Antena 1 - 295.000 (4,5 rtg, 16,6 share)
  3. Kanal D - 110.000
  4. Happy Channel - 90.00
  5. România TV - 28.000
  6. Antena 3 - 30.000, potrivit paginademedia.ro.