Pentru cei care vor să încerce și alte activități în această perioadă de repaus forțat, altele decât vizionatul filmelor sau cititul, există alternativa sportului, pe măsura posibilităților avute în propriul cămin. Fiecare poate improviza acasă, în condițiile în care și sălile de fitness și-au întrerupt activitatea.

Cei care stăpâniți exerciții de bază, cu care ar trebui să înceapă orice activitate de întreținere fizică, prezentată aici, puteți să treceți la nivelul avansat. Recomandate, conform siteului topculturism, sunt:

Flotări pe minge pentru stabilitate – Dacă îți este ușor să execuți corect flotările, încearcă și exercițiul la care se folosește o minge de fitness. Ține-o sub genunchi și du-o de-a lungul exercițiului către tălpi.

Mers lateral cu banda de rezistență – Dacă ai o bandă de rezistență poți să o folosești apucând cu mâinile ambele mânere. Pășește în lateral cu piciorul drept, în timp ce stângul rămâne pe bandă. Încearcă o serie completă de cinci pași alternând dreptul și stângul.

Fandări cu extensii deasupra capului – Pășește în față, în poziție de fandare, având piciorul pe mijlocul benzii. Ține mânerele benzii în mâini și ridică brațele executând o extensie deasupra capului și coboară într-o fandare adâncă. Apoi, revino la poziția inițială. Execută cinci serii pentru picioarul drept și cinci pentru piciorul stâng.

Tracțiuni pentru lattisimus dorsi – Este un exercițiu care dă mai mare bătaie de cap, dar merită efortul. Prinde centrul benzii de rezistență de un cârlig prins pe ușă. Așază-te pe un scaun, cu spatele la ușă, și apucă mânerele. Trage de capetele benzii, în jos, până în momentul în care coatele sunt presate pe lateral. Ridică brațele la poziția inițială și repetă mișcarea. Aici vei lucra mușchii spatelui, adacenți axilelor, denumiți lattisimus dorsi.