Sportul zilnic este ideal la orice vârstă, indiferent de context. Cu atât mai mult, pe cât posibil, activitatea fizică este esențială în această perioadă de autoizolare. Nu numai pentru menținerea unui tonus muscular mulțumitor, cât și pentru a depăși psihic avalanșa de vești proaste. Pe lângă îndeletnicirile obișnuite în această perioadă – gătitul, vizionatul filmelor, cititul – mișcarea ar trebui să fie o activitate peste care n-ar trebui să săriți.

Este nevoie de puțină voință pentru a distrage mintea de la avalanșa problemelor apărute în ultimele săptămâni. Nu este nevoie de aparatele folosite în sălile de fitness, închise și ele în această perioadă.

Este nevoie de puțin spațiu și de rigurozitate în executarea corectă a exercițiilor. Iată un antrenament de forță, care, conform topculturism.ro te ajută să arzi grăsimi și să îți stimulezi metabolismul

La început este important să vă însușiți corect elementele principale pentru a putea repeta pe termen lung exercițiile.

Prima sesiune, ce poate fi împărțită pe parcursul zilei, vizează mușchii mari, care dau stabilitate și forță trunchiului. Obiectivul vizează trei serii care să încludă 10-12 repetări ale fiecărui exercițiu.

CONTINUAREA ARTICOLULUI IN PAGINA URMATOARE