Dezbaterile despre artiștii Untold, cele mai discutate subiecte pe internet

Dezbaterile despre artiștii Untold, cele mai discutate subiecte pe internetUntold. Sursa foto: Facebook

România. Controversele și dezbaterile legate de artiștii festivalului Untold 2024, atât pe scenă cât și în afara acesteia, au fost printre cele mai discutate subiecte pe platformele online.

În ultima lună, au fost publicate mai mult de o mie de articole și postări pe Facebook în sursele online de specialitate referitoare la festival. Aproape un sfert dintre acestea au apărut pe 9 august, ziua cu cea mai mare frecvență și impact în ceea ce privește mențiunile online.

Cei mai disputați artiști de la Untold

Printre cele mai discutate subiecte din mediatizarea online a festivalului se numără incidentul legat de Guess Who, suspectat de posesie de droguri, și prestația lui Sam Smith, analizată atât din punct de vedere muzical, cât și pentru comentariile și controversele generate de ținutele și elementele show-ului său.

Lenny Kravitz a avut, de asemenea, o expunere semnificativă în contextul media al Untold, alături de anunțurile Companiei de Transport Public referitoare la frecvența și suplimentarea autobuzelor pe durata evenimentului.

Tudor Chirilă a fost, de asemenea, în atenția presei, datorită comentariilor sale legate de corupție.

Sam Smith

Sam Smith. Sursa foto: Instagram/ Sam Smith

Publicațiile care au scris cel mai mult despre festival

În ultima lună, cele mai frecvente mențiuni despre Untold au fost realizate de publicațiile clujene, care au acoperit festivalul atât pe site-urile lor, cât și pe paginile oficiale de Facebook.

Printre acestea, Cluj 24, Monitorul de Cluj și Știri de Cluj sunt cele mai proeminente. De asemenea, surse de mainstream, precum pagina de Facebook PRO TV și site-ul stirileprotv.ro, au avut o prezență semnificativă în raportările despre eveniment.

Lenny Kravitz la Untold

Untold. Sursa foto: Facebook

Cea mai mare abordarea a festivalului Untold, în Cluj

Harta regională a surselor media arată că, în afara Capitalei, doar publicațiile din județul Cluj au acoperit festivalul.

De asemenea, s-a remarcat o campanie a rețelei de clinici medicale Regina Maria, care a fost prezentă în discuțiile despre festival prin diverse hashtag-uri (#InTerapie, #CumTeSimti, #ReginaMaria), potrivit Informat.

Ne puteți urmări și pe Google News