Comenzi ciudate de la Shein. Oamenii s-au speriat când au deschis coletul

Comenzi ciudate de la Shein. Oamenii s-au speriat când au deschis coletulShein. Sursa foto Youtube

O studentă de la Universitatea din Bristol a rămas șocată când i-a ajuns coletul de la Shein. Coletul comandat de pe Shein conținea și un scorpion viu, iar tânăra s-a speriat foarte tare. Ea a reușit să pună scorpionul în cadă.

Studenta s-a speriat foarte tare

„Am crezut că este o jucărie și apoi s-a mișcat”, a declarat Sofia Alonso-Mossinger, adăugând că a fost «destul de înfricoșător».„Am crezut că visez”, a spus ea.

Studenta și colegii ei au sunat la Centrul Național pentru Bunăstarea Reptilelor (NCRW). Organizația caritabilă a reușit să trimită pe cineva în câteva ore. Chris Newman de la NCRW a spus că se întâmplă foarte des ca oamenii să găsească scorpioni în colete.„Scorpionul este Olivierus martensii, nu are un nume comun în afară de scorpionul chinezesc”, a spus el.

Compania Shein

Shein. Sursa foto Facebook

Shein încearcă să rezolve problema

El a spus că înțepătura sa ar fi „semnificativă din punct de vedere medical… potențial amenințătoare pentru viață, dar un adult mediu ar avea doar o zi foarte proastă”. „Este destul de îngrijorător că acesta este al doilea scorpion pe care l-am avut în mai puțin de o lună și care a venit în acest fel”.

Shein a anunțat că încearcă să rezolve problema și că își cere scuze pentru ce a pățit studenta. Compania a mai spus că a efectuat „imediat o investigație internă”. „Echipele noastre de pe teren au verificat procesul de ambalare a transportului și au efectuat o inspecție a bunurilor din depozitul nostru și au confirmat că au fost respectate toate procesele standard de operare”, se arată în declarația companiei, potrivit BBC.

Compania Shein, luată în vizor de UE

Recent, companiile Temu și Shein au fost acuzate de eludare fiscală, vânzarea de produse nesigure, încălcări GDPR și practici de concurență neloială. „Nu mai putem tolera ca jucătorii non-UE să ignore regulile europene și să profite de lipsa aplicării unitare a legislației în Piața Unică”, a declarat Luca Cassetti, Secretar General al Ecommerce Europe.

Cassetti a mai anunțat că se cere „autorităților să trateze cu aceeași rigoare companiile din afara Uniunii, așa cum o fac cu cele europene, pentru a proteja consumatorii și economia noastră”.

Ne puteți urmări și pe Google News