Pentru cele 26 de tipuri de produse analizate, numarul de E-uri variaza intre 1 si 9:

Astfel, 30.76 % din produsele ananlizate conțin 5 E-uri, 25 % – 2 E-uri; 23.07 % au în componență 4 E-uri; 7.69 % conțin 1 sau 7 E-uri, în timp ce 3.84 % din produsele analizate au în conținut 6 sau 9 E-uri.

Produsele care au stat la baza studiului au ca distribuitor / producator urmatoarele companii: S.C. Productie Ardealul S.R.L. , S.C.Univer Product S.R.L., S.C. Mega Image S.R.L., SC. Carrefour Romania S.A., S.C. Extracte Naturale Natex S.R.L., S.C. Papalito Trading S.R.L., S.C. Sitemani S.R.L., S.C. Profi Rom Food S.R.L., S.C. Lidl Romania S.C.S., S.C. REWE Romania S.R.L., S.C. Sahprod Meteor S.R.L., Romania Hypermarche S.A., S.C. Auchan Romania S.A., S.C. Polimark Foods S.R.L.

În cadrul studiului au fost găsite două produse ce nu au trecute datele de identificare ale distribuitorului: ZPOW Dawtona Danuta Wielgomas produs în Polonia, și achiziționat din supermarket-ul Kaufland  și Develey Musztardy I Sosy produs tot în Polonia, produsul fiind achiziționat din supermarket-ul LIDL Discount, mai scrie în studiu.

Din punct de vedere al cantității de sare pentru 100 g de produs, aceasta se situează între 1.9 g și 2.8 g.

De asemenea din cele 84.61 % de produse care au inserat pe etichetă valorile energetice /100g, acestea se situează între 31 kcal și 141 kcal.

Te-ar putea interesa și: