Prețul de 6.5 milioane de euro oferit la început pare că a fost prea mic pentru a realizarea testelor de fezabilitate în cazul loturilor 2,3 și 4, unde sunt zone muntoase, arată Economica. Prețul respectiv era cu o treime mai mic decât cel estimat de CNADNR, de aproape 10 milioane de euro, și de patru ori mai mic față de cel preconizat de JASPERS, de 30 de milioane de euro (JASPERS– organism de consultanță al Comisiei Europene și Băncii Europene de Investiții).

Astfel, CNADNR ar putea aproba o suplimentare de 2,3 milioane de euro pentru actualizarea studiului de fezabilitate al autostrăzii Sibiu-Pitești.

„Sunt loturi cu multe zone greu accesibile. Eu știau care e situația când au licitat, dar au mers pe principiul că va fi același traseu ca în 2008, când a mai făcut IPTANA un studiu”, a spus Alin Goga, consilier juridic în cadrul companiei și membru al grupului de inițiativă pentru restructurarea și reprofesionalizarea CNADNR.