Alin Șerbănescu, purtător de cuvânt al CNAIR descrie situația drept „un șir fără probleme”.

„E vechea problemă cu șoseaua scufundată, demolată. Practic, acolo, în 2015 au apărut nilște fisuri. Și-a pierdut stabilitatea zona. Noi am început cu forțe proprii să reparăm, am reparat o bucată, dar acea bucată de autostradă cade permanent, pentru că din start, s-au folosit materiale proaste, tehnologiile nu au fost respectate, deci e un șir de probleme”, a declarat Alin Șerbănescu, în exclusivitate pentru EVZ.

Reprezentantul CNAIR au dezvăluit că problema nu poate fi rezolvată definitiv prea curând. Lucrurile vor fi rezolvate abia după ce se va realiza o expertiză.

„Am scos la licitație niște expertize, dar nu s-a prezentat nimeni, deci nu avem o expertiză care să ne arate ce se întâmplă acolo și din acest motiv, o monitorizăm perfect și când apar probleme, intervenim punctual. Apar în fiecare am astfel de probleme, din 2015”.

„Experții nu prea se bagă peste constructori mari, dar va trebui să găsim o soluție. Nu se face o peticeală, ci se intervine permanent, în funcție de gravitatea problemei. De exemplu acum, a apărut fisura aia, s-a colmatat fisura aia, s-a făcut planeitatea, o lucrare provizorie. În primăvară o să intervenim mai bine. Probabil că o să refacem stratul de balast. O să se lucreze și la șanțuri, dar în baza unei expertize, ulterior apariției problemei, nu înainte”, a completat purtătorul de cuvând al CNAIR.

Te-ar putea interesa și: