Noua televiziune a lui Adrian Sârbu a început să emită. Ce public țintește

Noua televiziune a lui Adrian Sârbu a început să emită. Ce public țintește

Adrian Sârbu se descurcă bine, în ciuda pandemiei care a dat bătăi de cap oamenilor de afaceri. El și-a extins afacerea, cu un nou post TV.

Adrian Sârbu și-a mai deschis o televiziune, aceasta începând să emită de luni, 7 iunie. De fapt este vorba de două noi canale de știri. Sârbu a primit decizia de autorizare de la Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) pentru Smart TV şi Aleph Business. Deși a solicitat inițial licență și pentru postul Aleph Comedy, în final a renunțat la aceasta.

Ce buget are Smart TV

Smart TV, televiziunea în care sunt parteneri Adrian Sârbu şi Marius Tucă, a primit autorizarea din partea CNA şi de ieri a început să emită pe rețeaua RDS&RCS. Invitat permanent va fi jurnalistul Ion Cristoiu.

Tucă revine cu emisiunea care l-a consacrat, „Marius Tucă show”, de luni până vineri.

Ne puteți urmări și pe Google News

Noul post tv va aloca 40% din timpul de emisie unor programe informative. 2% din grilă vor fi ocupate de programe educative și 4% de cele culturale. Publicul țintă al noului post tv e din mediul urban, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 54 de ani, cu studii superioare şi cu un venit mediu lunar de peste 1.000 de euro.

Potrivit datelor prezentate la CNA, Smart TV are un buget de investiţii în programe de aproape 2,1 milioane de euro. Dintre acestea, 1,6 milioane de euro vor fi investiţi în producţie locală, iar 460.000 de euro în achiziţie de programe. Investiţiile în echipamente se ridică la 150.000 de euro.