2016: CEL MAI BUN AN pentru turismul românesc

2016: CEL MAI BUN AN pentru turismul românesc

Numărul de turişti pe litoralul românesc s-a majorat cu 12% - 15% în 2016, acesta fiind, de altfel, cel mai bun sezon din ultimii şase ani, potrivit reprezentanţilor Asociaţiei Litoral Delta Dunării (ALDD), scrie Agerpres.

„La sfârşitul sezonului estival 2016, estimăm o creştere între 12% şi 15% a numărului de turişti pe Litoralul Românesc, din estimările primite de la touroperatorii ANAT şi de la hotelieri. Creşterea se datorează în primul rând Campaniei intense de promovare a Litoralului, demarate în baza Strategiei Asociaţiei Litoral - Delta Dunării, încă din 2013, când am reuşit să introducem Taxa de Promovare Mamaia - Sat Vacanţă, buget cu care am reuşit să construim întreaga campanie de promovare, ale cărei rezultate se văd deja”, scrie în comunicatul citat.

„Numărul mare de evenimente organizate în toate staţiunile şi, cu precădere, prin campania 'Mamaia Style', îmbunătăţirea standardului serviciilor turistice oferite de hotelieri şi proprietarii de structuri turistice de alimentaţie publică şi agrement au contribuit de asemenea major la aceste rezultate", precizează Asociația Litoral Delta Dunării.

În topul staţiunilor în acest an, Mamaia ocupă în continuare primul loc, urmată de Venus şi Eforie. O altă staţiune cu rezultate bune a fost Vama Veche.

Pe incoming (sosiri turişti străini), sezonul 2016 a înregistrat 3 chartere/săptămână între Tel Aviv şi Constanţa, respectiv o creştere de la 4.000 la 7.000 a numărului turiştilor israelieni care au ajuns pe litoral în staţiunile Mamaia, Năvodari şi Eforie.