Editura Evenimentul si Capital

Incredibila Românie! Un tren a rămas fără locomotivă, în mers - Galerie foto

Autor: | | 11 Comentarii | 19341 Vizualizari


Vezi galeria foto:

Peste 100 de oameni s-au trezit izolați în câmp, la Radomirești, marți dimineața, după ce locomotiva trenului cu care călătoreau (IRN1696) s-a desprins de tren și a gonit mai departe. Incidentul a avut loc dimineața în jurul orei 8.00.

UPDATE 2. Directorul SNTFC CFR Călători SA, Iosif Szentes, a comentat, pe Facebook, incidentul: ”O completare pentru justificarea timpului "pierdut": Între timp, prin stația Radomiresti, in sens invers au trecut doua trenuri, dintre care un internațional, s-au făcut formele de avizare a ruperii trenului, raport de eveniment, locomotivele au ieșit după garnigura aflată in linie curenta, s-au cuplat, s-a folosit cupla vagonului in locul cuplei locomotivei rupta, s-a făcut proba de frâna completa, toate acestea însumând 62 minute după cum se vede din desfășurătorul întocmit cu ocazia procesului verbal de citire a datelor din calculatorul locomotivei. Menționez, ca nici-o secunda n-a existat nici cel mai mic pericol pentru siguranta si securitatea calatorilor”.

UPDATE 1. Peste 300 de călători se aflau în trenul IRN1696, care a circulat pe traseul Timișoara - București noaptea trecută. Aceștia au avut de îndurat trei ore și jumătate de întârziere. În loc să ajungă în gara București la ora 8,22, trenul a ajuns la destinație abia la ora 11,47.

”O echipă de specialiști cercetează cauzele incidentului. Marți dimineața, în jurul orei 8,00, trenul a frânat brusc din cauza unei probleme apărute”, a declarat pentru EVZ, Alina Predescu, purtătoarea de cuvânt de la CFR Călători.

Bănățenii care au călătorit spre București cu trenul Interregio de noapte (cu plecare  din Timișoara la 22,30), au avut parte doar de neplăceri. În primul rând trenul a părăsit gara Timișoara Nord cu 30 de minute întârziere, fără ca vreun angajat CFR să ofere explicații.

Cu adevărat șocant a fost ceea ce s-a întâmplat de dimineață. În plin câmp, la Dragomirești, în județul Olt, trenul a rămas fără locomotivă. Aceasta s-a desprins de garnitură și a gonit mai departe.

”Eram cu 15 kilometri înainte de Dragomirești, în câmp. Am auzit un sunet, ca de ruptură metalică, apoi trenul a încetinit și a oprit.  Locomotiva, care se desprinsese de noi, a aplecat mai departe. După un timp ni s-a explicat că s-a rupt bulonul, iar acela fusese sunetul pe care l-am auzit. A durat o oră ca locomotiva să se întoarcă”, povestește Alina Vitcovschi, o timișoreancă ce se afla în tren.

Bulonul este un șurub de mari dimensiuni folosite în lucrări de inginerie, mașini grele, căi ferate, etc. În acest ultim caz, buloanele ”leagă” între ele vagoanele, respective locomotive de restul garniturii de tren. În mod normal, buloanele se folosesc cu o șaibă corespunzătoare, care în general stă sub presiune.

Oficialii CFR Călători nu au putut fi contactați pentru a furniza explicații privind cauzele incidentului. Vom reveni cu amănunte. (Foto: Alina Vitcovschi / Facebook)

Pagina 1 din 1



Alte articole din categoria: Fapt divers

evz.ro
libertatea.ro
rtv.net
wowbiz.ro
b1.ro
cancan.ro
infoactual.ro
unica.ro
fanatik.ro
dcnews.ro

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

CITEŞTE Şi
FACEBOOK
evz.ro

Articole salvate